سیستان وبلوچستان استان راهبردیست – ایسنا

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون اول رئیس جمهور سیستان و بلوچستان را یک استان راهبردی و بسیار مهم دانست و افزود: این استان تاثیرات تعیین کننده ای در مسایل مختلف کشور دارد به گونه ای که ظرفیت های بسیار زیادی برای توسعه در استان وجود دارد.

اسحاق جهانگیری در جمع خبرنگاران گفت: توفیقی بود که در جشن پیروزی انقلاب در بین مردم زاهدان باشم و در این جشن باشکوه شرکت کنم.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان با دو کشور افغانستان و پاکستان هم ارتباط مرزی خشکی و هم ارتباط مرزی طولانی آبی به آبهای آزاد و دریای عمان دارد که این ظرفیت ها در کنار مردم فعال و تحصیل کرده و فرهیخته ای که در این استان وجود دارد زمینه ای را بوجود آورده تا تبدیل به یکی از کانون های مهم توسعه کشور که هم در سرنوشت استان و هم در سرنوست کشور تاثیرگزار باشد تبدیل شود.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به سیل دیماه سیستان و بلوچستان، گفت: سیل متاسفانه خسارت هایی را وارد کرد و مسئولین مختلف حضور پیدا کردند و نهادهای مختلف نیز فعالیت هایی انجام دادند، امیدوارم سفری که در این استان داریم سفری باشد که بتوانیم هم با مردم صحبت کنیم وهم با مسئولین گفتگویی در زمینه مسایل و موانع توسعه ای انجام دهیم و به تصمیمات خوبی برسیم.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.