سیستم آبیاری قطره ای در منطقه ۱۲ کرج ایجاد شد

اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری کرج از ایجاد سیستم آبیاری قطره ای برای ۳ هزار اصله نهال در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران غلامرضا رضوانی با اعلام این خبر افزود: با توجه به فصل تابستان و گرمای شدید درختان بیش از قبل به آبیاری نیازمند می باشند.

وی با بیان این که آبخوری های ایجاد شده در بلوار نور، جهاد غربی، ۱۰ هکتاری، خیابان ۳۴۱، جنگل ۳۳۵ و گلستان مهر شهر قرار دارند اظهار داشت: با بهره گیری از سیستم آبیاری قطره ای در بخش فضای سبز این بلوار در تمام فصول سال شاهد ایجاد فضای زیبا در این منطقه خواهیم بود.

رضوانی با تاکید بر لزوم افزایش سرانه فضای سبز این امر را از مهم ترین سرفصل های کاری منطقه دانست و گفت: مدیریت منطقه ۱۲ شهرداری کرج طی سال جاری سعی در فراهم آوردن بسترهای رفاهی برای شهروندان دارد و ارتقاء سرانه های مختلف از جمله فضای سبز را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری کرج حفظ و نگهداری از فضای سبز را از مسائل مهم و مطرح در مجموعه مدیریت شهری بیان و خاطر نشان کرد: به کار گیری نیروهای انسانی متخصص و کارشناسی در این حوزه ضمن فراهم آوردن راهکارهای علمی و اصولی به منظور صیانت از فضای سبز سبب زیبا سازی بصری و توسعه این فضاها منطبق با استانداردهای علمی می گردد./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.