سیمای شهری منطقه ۷ جانی دوباره گرفت

۳۰م دیماه ،

شهردار ناحیه ۵ منطقه ۷ از نصب و مرمت تابلوهای ترافیکی و علائم ایمنی در این منطقه خبر داد.

علی حیدری در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، با اعلام این خبر گفت: به همت واحد ترافیک و با هدف افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور خودروها و جلوگیری از خطرات احتمالی و استانداردسازی در میدان قصر علائم ایمنی و تابلوهای ترافیک نصب و مرمت شد.
علی حیدری خاطر نشان کرد: در بزرگراه صیادشیرازی در مسیر شمال به جنوب به همین منظور تعداد ۴ گاردریل رفیوژ میانی نصب و مرمت شد و عملیات روکش دستی آسفالت صورت گرفت.
*تعویض پرچم های ماه محرم و صفر در ناحیه ۱
و همچنین شهردار ناحیه ۱، رامین عدالتخواه افزود: تعویض پرچم های سیاه ماه محرم و صفر و عملیات سرشاخه زنی درختان با همت واحد زیباسازی این ناحیه صورت گرفت.
وی خاطر نشان کرد: درسطح ناحیه با پایان یافتن ماه محرم و صفر پرچم های عزا با پرچم رنگی و مقدس جمهوری اسلامی تعویض شد و در بزرگراه صیاد شیرازی و دیگر خیابان ها تعدادی درخت سرشاخه زنی شد.
*برپایی ایستگاه های تفریحی ورزشی در فصل سرد سال
همچنین مدیر اداره شهرداری منطقه ۷ افزود: با هدف ترویج فرهنگ ورزش شهروندی و غنی سازی اوقات فراغت شهروندان ایستگاه تفریحی ورزشی در سطح بوستان های منطقه برگزار می گردد.
وی افزود: این ایستگاه ها با حضور گسترده شهروندان روبرو شده است و نشاط خاصی با آنان داده و جلوه ای دیگر به بوستان ها بخشیده است.
کاشانی خاطر نشان کرد: در این ایستگاه ها مسابقات طناب زنی، آمادگی جسمانی پرتاب دارت و شطرنج برگزار می گردد و به برگزیدگان جوایز ارزشمندی اعطا می گردد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.