سی سالگی سن آغاز پیری پوست

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

سی سالگی سن آغاز پیری پوست است.

به گزارش تفسیری خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران به نقل از بیترین؛‌ برای جوان ماندن، پوست تان را با کرم متناسب با نوع آن مرطوب نگه دارید، سیگار نکشید و از قرار گرفتن در معرض آفتاب شدید، اجتناب نمایید.

پوست شما در ۳۰ سالگی :

پیشگیری ساده و همه و کمال ! در حدود ۳۰ سالگی اولین چروک ها ظاهر می شوند، کبودی و گودی چشم ها افزایش می یابند، به حدی که کمبود رنگ دانه ها می تواند سبب برهم خوردن رنگ چهره شود.

حدود ۳۰ سالگی ، پوست تغییر می نماید :

در واقع از این سن به بعد است که بازسازی سلول های تولید نمایندۀ پوست ، کاهش می یابد. به علاوه، همواری پوست کم می گردد خصوصاً این حالت در وقت خستگی سریعتر به چشم می آید. یک بار در هفته از صمغ بر روی پوست تان استفاده نمایید، این کار بازسازی سلولی را تقویت می نماید. از ماسک های مخصوص درخشان نماینده برای بازگرداندن روشنایی پوست استفاده نمایید. (خصوصاً زنان سیگاری)

معضل کبودی و گودی دور چشم :

باز هم در سی سالگی است که کبودی و گودی دور چشم اهمیت می یابد. در بعضی موارد (استعمال دخانیات، عدم مراقبت های مرتب) ممکن است این کبودی و گودی ها حسابی جا خوش نمایند. از آنجایی که این بخش از صورت، بسیار ظریف و حساس است و بر روی چهره تأثیر می گذارد، نشانه های افزایش سن و خستگی را به خوبی نشان می دهد. توجه تان به این قسمت را دو برابر نمایید، صبح و شب با دقت بسیار و به آرامی به خط کاسۀ چشم با دست ضربه بزنید.

توجه به چین و چروک های واضح :

اگر گفته می گردد که یک زن دیگر هرگز مانند سی سالگی اش بسیارزیبا نمی باش، فقط به خاطر چین و چروک های ریز نمی باش (خطوط باریک اطراف چشم ها و دهان)، بلکه سببش اولین چین و چروک ها می باشند که خود را در بعضی مناطق نشان می دهند: چین و چروک دور چشم ، خطوط اخم و چین و چروک دور لب ها و بینی . از نسل تازهی از محصولات مراقبتی « خنثی » بهره ببرید ، این محصولات جلوی دوگانگی چروک را می گیرند. با یک تا دو بار در هفته آغاز نمایید و سپس در طی سال تعداد دفعات را افزایش دهید.

با لکه های قهوه ای مبارزه نمایید :

۳۰ سالگی آغاز دوره ای است که پوست ملانین کمتری تولید می نماید و این سببی است برای کارکرد نامناسب رنگ دانه ها در این دوره ، سپس لکه های قهوه ای اطراف چشم ها ، لب ها ، روی پیشانی (خصوصاً در طی دوران بارداری یا به سبب مصرف قرص های ضدبارداری و یا قرارگرفتن در معرض آفتاب) ظاهر می شوند. برای معالجۀ این لکه ها، باید از پوست تان با یک کرم ضدآفتاب یا یک کرم حاوی ویتامین A یا هیدروکینون که به طور موقت جلوی تولید رنگ دانه ها را می گیرد، محافظت نمایید./ح


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۴نظر ثبت شده
  1. ناشناس:

    خانم ها و آقایون این چرت و پرت نوشته. همیشه امیدوار باشین حتی تو ۹۰ سالگی مثل مادر بزرگ من که یه طوری حرف میزنه انگار ۱۰۰ سال دیگه زنده هست.

  2. نام شما...:

    من ۳۲ سالمه از دخترای ۱۸ ساله کم سن و سالتر نشون میدم حتی هنوز دختر مجرد هستم یه چروک هم تو صورتم نیست ۳۰ سال که سنی نیست خیلی از مردم صورتشون تو ۲۰ سالگی چروک داره بین ۲۰ تا ۳۵ سال فک نکنم چروک بیفته اگه هم بیفته مال جنس پوست هست که خیلی ها همون ۲۰ سالگی هم چروک ور میدارن

  3. lم م:

    کاملا موافقم

  4. سمیه:

    من سی سالمه وقتی میگین تو سی سالگی صورت اولین چروکها رو در میاره من سی ساله اخم میکنم افسرده میشم چروک ور میدارم شما ها هستین که علمتون پایینه عوض اینکه بگین سی سالگی اولین دوره جوونی هست ادم امیدوار میشه پیر هم نمیشه به نظرم اصلا به سن ربطی نداره من مادرم ۵۵ سالشه صورتش چروک نداره اما ادمی دیدم ۲۵ ساله صورتش چروک داره . من سی سالمه هنوز ازدواج نکردم همینا رو میگین که پسرها با دختر بالای ۳۰ ازدواج نمیکنن شما ها دارین فکر مردمو با این حرفتون عوض میکنین حداقل بگین چروک صورت از۴۰ سالگی شروع میشه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.