شاخص در کانال ۳۷ هزار واحدی ماندگار شد

۱۳م دیماه ،

123[1].jpg

بورس اوراق بهادار تهران امروز در آخرین روز معاملاتی هفته سومین افت خود را تجربه کرد و در کانال ۳۷ هزار واحدی ماندگار شد.

به گزارش خبرنگار بورس خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، بورس اوراق بهادار تهران که از دیروز تحرکات منفی خود را اغاز کرده بود، امروز سومین افت هفته را تجربه کرد و با فاصله گرفتن از کانال ۳۸ هزار واحد در کانال ۳۷ هزار واحد ماندگار شد.

به این ترتیب بورس تهران که دیروز برای چند دقیقه کانال ۳۸ هزار واحدی را تجربه کرده بود بلافاصله از این کانال فاصله گرفت و دوباره به کانال ۳۷ هزار واحدی برگشت و امروز نیز حرکت خود را در کانال ۳۷ هزار واحدی ادامه داد تا جایی که تا سطح ۳۷ هزار و ۶۴۸ واحد نزول کرد و سومین افت هفتگی خود را به ثبت رساند.

در بازار امروز شرکتهای مطرح بازار همچون ملی مس، فولاد مبارکه، مخابرات، غدیر، مپنا، پتروشیمی خارک، توسعه معادن و فلزات، بانک صادرات و گل گهر بیشترین تاثیر منفی را در شاخص بورس گذاشتند.

همچنین در بازار امروز نماد شرکت تاثیر گذار فولاد مبارکه بسته شد که با شفاف سازی مسئولان این شرکت مبنی بر تغییر نکردن پیش بینی سود ۹۱، مورد بازگشایی قرار گرفت و بعد از شرکت مس بیشترین تاثیر منفی را در شاخص بورس گذاشت.

به این ترتیب در بازار منفی و کم هیجان امروز بیش از ۲۶۷ میلیون سهم به ارزش ۹۰۱ هزار و ۴۶۷ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت و ارزش بازار با کاهش مواجه شد و به ۱۷۱ هزار میلیارد تومان رسید.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.