شاعران پیشقراول شرکت در جشنواره شعر و داستان سوره

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه دهمین جشنواره شعر و داستان سوره اعلام کرد که آثار ۱۳۰ هنرمند از مرحله مقدماتی وارد رقابت در مرحله نهایی داوری شده‌اند که از این میان، ۵۷ هنرمند زن و ۷۳ هنرمند مرد هستند.

بر اساس این گزارش، بیشترین تعداد هنرمند راه یافته به دور بعدی داوری به ترتیب مربوط به بخش «شعر سپید و نیمایی» با ۳۷ نفر، و بخش «شعر کلاسیک» با موضوع آزاد با ۲۵ نفر است.

همچنین دربخش «داستان کوتاه بزرگسال آزاد» ۱۸ نفر انتخاب شده و پس از آن به ترتیب «شعر کلاسیک و داستان کوتاه بزرگسال انقلاب» هر بخش با ۱۱ نفر، «شعر سپید و نیمایی انقلاب» و «داستان کودک و نوجوان آزاد» هر یک با ۹ نفر و «داستان کودک و نوجوان انقلاب» با ۸ نفر و «شعر کودک و نوجوان آزاد و انقلاب» با ۲ هنرمند به مرحله نهایی داوری آثار راه یافته اند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند برای کسب اطلاع و دریافت فایل ۱۳۰ هنرمند راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره به سایت دبیرخانه مرکزی محافل و جشنواره های حوزه هنری به آدرس www.artfest.ir مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، داوری بخش مقدماتی دهمین جشنواره شعر و داستان جوان انجام شده و در مرحله نهایی قرار است ۳۰ اثر به عنوان آثار منتخب این جشنواره در مراسم اختتامیه که ۲۶ و ۲۷ تیرماه در ارومیه برگزار خواهد شد، معرفی شوند. 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.