شاهگوش در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

تازه‌ترین سریال داوود میرباقری با عنوان ˝شاهگوش˝ اول آبان ماه سال جاری در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار سینما ممتاز نیوز؛ “شاهگوش” عنوان تازه ترین ساخته داوود میرباقری است که برای عرضه در شبکه نمایش خانگی تولید شده است. این سریال با همت موسسه تصویر گستر پاسارگاد اول آبان ماه امسال در شبکه ویدیویی توزیع خواهد شد.

پیش از این قرار بود این مجموعه در تاریخ ۲۳ مهر عرضه شود اما این اتفاق نیفتاد و “شاهگوش” با تاخیر یک هفته ای در بازار شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

تبلیغات محیطی و پوستر های این مجموعه در سطح شهر و سوپر مارکت ها نصب شده است تا مخاطبان شناخت بهتری نسبت به تازه ترین سریال میرباقری پیدا کنند.

میرباقری سال ها درگیر پروژه “مختارنامه” بود و بعد از اتمام این سریال قرار بود که داستان زندگی “سلمان فارسی” را روایت کند، اما این بار ترجیح داد سریال طنزی را برای شبکه نمایش خانگی جلوی دوربین ببرد.

فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، اکبر عبدی، مرجانه گلچین، طناز طباطبایی، حمیدرضا آذرنگ، احمد مهران فر، شهرام حقیقت دوست، هادی کاظمی، رسول نجفیان حامد میرباقری، الهام پاوه‌نژاد، مصطفی طاری و…. از بازیگران این سریال می باشند.

تهیه کنندگی شاهگوش بر عهده سید محمد امامی – مهران برومند از تهیه کنندگان بخش خصوصی است.

“شاهگوش” سریالی ۲۶ قسمتی است که هر ۲ هفته در قالب یک قسمت ۶۰ دقیقه‌ای با همت شرکت تصویر گستر پاسارگاد تولید و عرضه می‌شود.

 انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.