شایعه عجیب علیه دروازه بان محبوب پرسپولیس در آستانه دربی!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

حقیقی که تاکنون از دستیابی به هدف خود ناکام مانده، وقتی متوجه شد در مستطیل سبز قادر به کنار زدن گلر برزیلی نیست، برای کنار زدن نیلسون دست رفتاری عجیب و حاشیه سازی علیه نیلسون زده.

نیلسون

 

علیرضا حقیقی دروازه‌بان سابقا ملی پوش پرسپولیس که بعد از دو فصل حضور در روبین کازان به پرسپولیس دیپورت شده، در پرسپولیس هم کماکان روی نیمکت ذخیره‌ها می‌نشیند و فرصتی برای ابراز وجود پیدا نکرده است.

حقیقی که در طول دو فصل حضورش در روبین کازان حتی یک دقیقه هم فرصت حضور در ترکیب سرخ‌ها را نیافت، به پرسپولیس بازگشت تا بلکه بتواند در سال منتهی به جام جهانی بازی کند تا بتواند نظر مثبت کارلوس کی روش را برای پوشیدن شماره ۱ پیراهن تیم ملی جلی کند اما آمادگی بالای نیلسون گلر باتجربه برزیلی پرسپولیس فعلا حقیقی را ناکام گذاشته و سبب شده تا او در بهترین حالت نیمکت گرم کن سرخ‌ها باشد.

به گزارش افکارنیوز؛ حقیقی که تاکنون از دستیابی به هدف خود ناکام مانده، وقتی متوجه شد در مستطیل سبز قادر به کنار زدن گلر برزیلی نیست، برای کنار زدن نیلسون دست رفتاری عجیب و حاشیه سازی علیه نیلسون زده. حقیقی بعد از آنکه کوشید با چند مصاحبه معنادار مبنی بر اینکه با این خط دفاعی پرسپولیس نیازی به دورازه‌بان ندارد، به نوعی درخشش نیلسون را کمرنگ کند، اخیرا شایعه‌ای عجیب را علیه او در تیم به راه انداخته و از طریق رفقای رسانه‌ای و بعضی از هم تیمی‌هایش قصد دارد به نوعی جایگاه نیلسون را در تیم تضعیف کند.

گل دقیقه آخر شریفات به پرسپولیس بعد از گل سایپا دومین گل ۳۰ متری بود که نیلسون در این فصل دریافت می‌کرد. او ابتدا در هفته چهارم مقهور شوت ۴۰ متری روزبه شاه علیدوست هافبک سایپا شد و در هفته جاری برابر ضربه اسماعیل شریفات مغلوب گردید تا ثابت شود به رغم بازی‌های خوب و بی‌نقص دروازه‌بان برزیلی، از راه دور خوب گل می‌خورد.

آنچه بهانه را به دست حقیقی داد تا از طریق رفقایش شایعه عجیبی را علیه نیلسون مطرح کند. چند بازیکن پرسپولیس بعد از بازی بینایی نیلسون را زیر سئوال برده و می‌گفتند «انگار چشم‌های نیلسون ضعیف است.» حتی یکی به شوخی گفت: «اصلا چشم‌هایش نزدیک به هم می باشند آدم فکر می‌کند نیلسون لوچ است!» شایعه‌ای که مشخص است کار چه کسی بوده!

 

افکارنیوز

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.