شبکه ورزش ” به سوی افتخار” می‌رود

“به سوی افتخار” عنوان برنامه ترکیبی به تهیه‌کنندگی “مسلم سالاری” است که از ۳ مرداد هر روز از شبکه ورزش روی آنتن می‌رود.

مسلم سالاری،تهیه‌کننده این برنامه در گفتگو با خبرنگار  حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:”به سوی افتخار” تنها برنامه‌ای است که در شبکه ورزش به صورت جامع و کامل به بررسی و پیگیری اتفاقاتی که در روند المپیک ۲۰۱۲ لندن رخ می‌دهد می‌پردازد.
وی تصریح کرد:”به سوی افتخار” یک برنامه زنده ترکیبی است که همراه و همگام ورزشکاران ایرانی حاضر در المپیک از زوایا و جنبه‌های مختلف بخش‌های گوناگون المپیک لندن را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.
وی بیان کرد:روسای فدراسیون‌های گوناگون ورزشی،اعضای تیم‌های ورزشی و کارشناسان مختلف ورزشی از جمله میهمانان این برنامه هستند که با حضور در برنامه، رشته‌های ورزشی راه یافته به المپیک لندن را مورد تحلیل قرار می‌دهند.
وی ابراز داشت:در این برنامه سعی می‌شود ارتباط‌های متعدد و مستقیمی با گروه اعزامی صدا و سیما به المپیک  لندن با حضور افرادی چون “عادل فردوسی پور” و “رضا جاودانی” برقرار شده تا مخاطبان را در جریان مسابقات و جدیدترین اخبار مربوط به المپیک ۲۰۱۲ لندن قرار بگیرند.
وی اظهار داشت:”به سوی افتخار” از۳ مرداد روزانه به مدت ۲ ساعت ۱۴ الی ۱۶ و از ۷ مرداد به بعد روزانه چهار ساعت در ساعات ۱۴ الی ۱۶ و ۱۹ الی ۲۱ روی آنتن شبکه ورزش سیما قرار می‌گیرد.
وی پیرامون عوامل سازنده این برنامه گفت:‌”مسلم سالاری” به عنوان تهیه‌کننده، “ابوالفضل موسوی”،‌”تدوینگر”،”افشین باوند‌پور” مدیر تولید ،”منصور خلیلی” مسئول هماهنگی و “علیرضا ارشادمنش” تصویر بردار “به سوی افتخار” هستند که با اجرای “پژمان نجات پور” به روی آنتن این شبکه تازه تاسیس سیما می‌رود.
گفتنی است؛در المپیک لندن ۵۴ نفر از رشته‌های مختلف ورزشی چون وزنه‌برداری روئینگ، قایقرانی،تیراندازی با کمان،جودو،دوچرخه‌سواری،شمشیر‌بازی،‌تنیس روی میز، بوکس،شنا،دو ومیدانی،کشتی آزاد،کشتی فرنگی،تکواندو و تیراندازی حضور دارند که از این بین ۸ ورزشکار زن و ۴۶ نفر مرد از ایران به المپیک لندن دعوت شده‌اند./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.