شجاعی معاون برنامه‌ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

مهدی غضنفری با صدور حکمی “سیدعلیرضا شجاعی” را به سمت معاون برنامه‌ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد.

به گزارش تفسیری سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگارن به نقل از شاتا، شجاعی که هم‌اکنون مشاور وزیر و سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت است با حکم مهدی غضنفری در جایگاه معاون برنامه‌ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت.

در حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت بر استفاده از توان علمی دانشگاه‌ها و خبرگان کشور و ظرفیت‌های موجود وزارتخانه، همچنین تدوین راهبردهای کلان توسعه صنعتی، معدنی و تجاری کشور و استقرار نظام یکپارچه برنامه‌ریزی در این حوزه تاکید شده است.

وی که دارای تحصیلات کارشناسی مهندسی صنایع با گرایش تکنولوژی صنعتی و کارشناسی ارشد مدیریت سیستم و بهره‌وری است، علاوه بر چندین سال فعالیت در بخش خصوصی، سوابقی در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و سازمان توسعه تجارت ایران دارد.

شجاعی در دولت دهم به سمت مشاور وزیر، مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی وزارت بازرگانی منصوب شد و پس از ادغام و ایجاد وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در مسئولیت مشاور وزیر و سخنگویی این وزارتخانه تازه تاسیس ادامه فعالیت داد.

وی علاوه بر عضویت در هیات نمایندگان اتاق تهران و ایران، سابقه عضویت در هیات مدیره برخی تشکل‌های علمی از جمله انجمن مهندسی صنایع ایران و انجمن پژوهش‌های آموزشی ایران را دارد.

پیش از این سیدرضا فاطمی امین، مسئولیت معاونت برنامه‌ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت را برعهده داشت./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.