شجاعی کیاسری خبر داد: برگزاری مجمع عمومی فراکسیون رهروان ولایت در ۶ خرداد

 سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری و سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت در گفت وگو با خبرآنلاین با اعلام این خبر، افزود: مجمع عمومی بزرگ این فراکسیون برای شنیدن آخرین نقطه نظرات و اصلاح اساسنامه در این روز با حضور بیش از ۱۷۰ عضو برگزار و درباره هیات رئیسه فراکسیون تصمیم گیری می شود.

وی افزود:فراکسیون رهروان ولایت قرار است در طول ۴ سال دوره نمایندگی مجلس نهم در همه محور ها فعالیت داتشه باشند و انتخابات هیات رئیسه یکی از ماموریت های آن است.

وی محور های کاری این فراکسیون در طول چهار سال را التزام به اسلام، ولایت فقیه ، حفظ استقلال مجلس، تحقق فرمایشات امام راحل در خصوص در راس امور بودن مجلس و رسیدگی به مسائل و مشکلات اساسی مردم با رعایت اعتدال دانست.

شجاعی کیاسری درباره رئیس فراکسیون رهروان ولایت گفت:. فراکسیون رهروران ولایت با اندیشه و ساز و کار نو و براساس نیاز های جامعه تشکیل شده است  و در خصوص ریاست هم از دل نمایندگان مجلس دست به انتخابت رئیس فراکسیون خواهد زد . چرا که رویکرد فراکسیون توجه به نمایندگان استانهای مختلف است، ضمن اینکه از نقطه نظرات نمایندگان تهرانی استفاده می کنیم.

 سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت در خصوص مکان برگزاری این نشست، اظهار داشت: ساعت و مکان مجمع عمومی فراکسیون متعاقبا اعلام خواهد شد.

 /۲۷۲۱۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.