شرایط برای رای دادن مناسب نیست!

۲۰خردادماه،

ممتازنیوز: همزمان با رفتن فائزه هاشمی به زندان اوین برای ملاقات با هم‌بندی‌های سابقش،‌ پایگاه اینترنتی رسمی یکی از سران فتنه متن گفت‌وگویی از او را منتشر کرد که ارکان نظام را مورد تهمت قرار داده است.

به گزارش جهان، دختر کوچک آقای هاشمی‌رفسنجانی در این گفت‌وگو که اطلاعاتی دربارهٔ زمان و مکان آن داده نشده، به دفاع همه‌جانبه از پدرش پرداخته و گفته است: از نظر من ردصلاحیت آقای هاشمی یعنی رد جمهوریت و اسلامیت نظام!

او با اشاره به سوابق پدرش ادعا کرده: «حداقل بخش عمده‌ای از این نظام از اهداف انقلاب و چارچوب قانون به قدری منحرف شده که آقای هاشمی با این ویژگی‌ها در آن جایی ندارد.» البته دختر جنجالی آقای رفسنجانی نگفت در ماجراهایی مانند عزل منتظری، آیا همین مسؤولان نظام و انقلاب بودند که دچار انحراف شدند؟! دختر هاشمی عنوان کرده است: «برخورد با آقای هاشمی از سال ۸۴ و حتی قبل از آن آغاز شده بود، از حوادث کوی دانشگاه برنامه‌ریزی برای حذف بسیار از اشخاص و نگرش‌ها آغاز شد و سال ۸۸ هم ادامه همان بود که امروز به این نقطه رسیده است.» 

به نظر می‌رسد بخشی از اشاره او به هجمه‌ها و تخریب‌هایی است که در دولت اصلاحات علیه هاشمی وجود داشته اما فائزه هاشمی توضیح نداده است که چرا پس از گذشت چند سال از آن همه اختلاف، آقای رفسنجانی و خانواده‌اش با افراطیون اصلاح‌طلب و فتنه‌گران به تفاهم رسیده و هم‌سنگر شده‌اند و این روزها شایعه تلاش وی برای اجماع کاندیداهای مورد حمایت خود و اصلاح‌طلبان مطرح می‌شود.

 دختر آقای هاشمی‌رفسنجانی در ادامه بر تحریم انتخابات تاکید کرد و دربارهٔ رای خود عنوان کرد: «کاندیدایی ندارم و شرایط مناسبی نمی‌بینم که بخواهم شرکت کنم.» گفتنی است؛ بخش عمده‌ای از جریان اپوزیسیون تلاش گسترده‌ای را برای دعوت مردم به عدم‌شرکت در انتخابات آغاز کرده‌اند. 


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.