شرایط مهیا نباشد فاز دوم هدفمندی سال آینده هم اجرا نمی‌شود

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از ارانیکو در تاریخ جمعه ۱۹م آبان ۹۱،

چکیده: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به پیش‌بینی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در لایحه بودجه سال ۹۲ گفت: شرایط مهیانباشد فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها سال آینده هم اجرا نمی‌شود.

ارسلان فتحی‌پور با اشاره به اینکه اجرای فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در قانون بودجه امسال پیش‌بینی شده بود، اظهار داشت: اگر فضای عمومی و اقتصادی جامعه در سال آینده اجازه دهد قطعا فاز دوم اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای فاز دوم در لایحه پیشنهادی قانون بودجه سال آینده کل کشور پیش‌بینی می‌شود، افزود: سال آینده با توجه به شرایط اقتصادی فاز دوم اجرا می‌شود.

فتحی‌پور با تأکید بر اینکه بیشتر درآمدها به جای پرداخت یارانه باید به سمت تولید سوق یابد، تصریح نمود: بیشتر درآمدها در لایحه پیشنهادی دولت به سمت تولید خواهد رفت و اکثر درآمدهای صرف تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان قانون هدفمندی یارانه‌ها را نمی‌توان تعطیل نمود، گفت: یکی از آرزوهای نظام و دولت‌های سابق اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها بود چراکه استفاده از همه ظرفیت‌ها، واقعی نمودن قیمت‌ها و رونق تولید و صادرات از اهداف آن است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص میزان کسری بودجه سال جاری، گفت: قطعا امسال با کسری بودجه مواجه خواهیم بود اما هنوز نمی‌توان رقم آن را پیش‌بینی نمود.


ارانیکو – آخرین خبرها و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.