شروع فعالیت شورای امر به معروف و نهی از منکر تبلیغات اسلامی گیلان

44-138.jpg

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گیلان گفت: اجرای طرح‌های مدون فرهنگی به صورت کوتاه‌مدت و بلندمدت در راستای گسترش فریضه بزرگ امر به معروف و نهی از منکر باید در اولویت برنامه‌های این اداره کل باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین گلمیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه گیلان با اشاره به وجود تشکل‌های دینی و مردمی از قبیل هیئات مذهبی، کانون مداحان و موسسات قرآنی تصریح کرد: تشکیل هسته معتمدین از طریق شناسایی، جذب و آموزش افراد با انگیزه و متدین از مهمترین برنامه های این شورا خواهد بود.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گیلان افزود: امکانات بالفعل و بالقوه موجود در این اداره کل شناسایی و آنها را جهت اجرای امر به معروف و نهی از منکر به کارگیری خواهیم کرد.

گلمیرزاده با بیان این‌که «نقش مساجد و هیئات مذهبی در ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر اثرگذار است» گفت: تاکنون ۶۰ نفر از برادران و خواهران جهت انجام این واجب الهی شناسایی شده که به ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان معرفی می‌شوند.

شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان به ریاست حجت‌الاسلام سیدحسین گلمیرزاده فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.