شرکت‌های اینترنتی کم‌فروشی نمی‌کنند

۰۶م اسفند ،

شرکت‌های شناسنامه‌دار فعال در زمینه اینترنت بعید است که به کم‌فروشی اقدام کنند، سرعت و حجم کمتر از بسته خریداری شده، می‌تواند معلول مسائل بسیاری باشد که شاید باید در جای دیگری بررسی شود.
ساسان شیردل – عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌یی کشور – در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار کرد: در حال حاضر مشکلاتی که در رابطه با اینترنت کشور وجود دارد، از ابعاد مختلف قابل بررسی است که کمترین آن مربوط به عرضه است و با نظارت (نه کنترل) بر عرضه‌کنندگان می‌توان این مشکل را حل کرد.
وی افزود: شاید شرایط اینترنت کشور به لحاظ سرعت و پهنای باند نسبت به میزان آمادگی الکترونیکی و کاربرد مناسب باشد ولی زیبنده کشور نیست.
شیردل با اشاره به راه‌اندازی شبکه‌ی ملی اینترنت گفت: اینترنت ملی واژه‌ای نادرست است و بهتر این که از واژه “شبکه ملی” استفاده شود. اگر تعریف درستی از این شبکه ارائه شود ممکن است راه‌اندازی آن به سرعت و کیفیت در دسترسی به اطلاعات داخلی و سرویس‌ها تاثیرگذار باشد.
وی از موضوع رفع محدودیت‌های حجمی اینترنت استقبال کرد و ادامه داد: افزایش حجم و سرعت برای مصرف‌کنندگان می‌تواند سبب رشد استفاده مطلوب کاربران شود و تاثیر به‌سزایی نیز در آمادگی الکترونیکی کشور داشته باشد ولی ایجاد اطمینان برای کاربران اهمیت بالاتری دارد.
عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌یی کشور افزود: اگر کم‌فروشی اینترنت را ارائه سرعت و حجم کمتر از آنچه که توسط فروشنده ارائه شده است، در نظر بگیریم در این صورت می‌توان موارد را از مجموعه ارائه‌کننده پیگیری کرد و نظارت (نه کنترل) می‌تواند عملی پیشگیرانه باشد.


iTanalyze.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.