ششمین دوره «منادیان حکمت» با محوریت غرب شناسی، انقلاب اسلامی و فلسفه علم

با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از طلاب و دانشجویان سطح کشور برگزار می‌شود

ششمین دوره تربیتی آموزشی منادیان حکمت، با موضوعات «غرب شناسی، انقلاب اسلامی و فلسفه علم» در دو سطح (ویژه آقایان ) در شهرستان بابل برگزار می‌شود.

سبحان عباسپور درگفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، از آغاز ششمین دوره تربیتی آموزشی «منادیان حکمت» چهارم تا دهم شهریور ماه در شهرستان بابل خبر داد و افزود: این دوره که با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از طلاب و دانشجویان استان مازندران و سطح کشور برگزار می‌شود، به موضوعاتی نظیر «بررسی مؤلّفه های پیشرفت و آزادی از نگاه اسلام و غرب، نسبت تفکّر- فرهنگ و تمدّن، تاریخ تمدن غرب، فلسفه اسلامی و فلسفه غرب، نسبت انقلاب اسلامی و غرب » به همراه برنامه های فرهنگی مانند «نقد فیلــم، اخلاق اسلامی و …» می‌پردازد.

وی اضافه کرد: در این دوره اساتیدی همچون آیت الله سیّدرحیم توکّل، حجت الاسلام نیکزاد، رحیم پور ازغدی، حجت الاسلام علیرضا پناهیان، محمدعلی رجبی، اکبری، هوشنگی، وحید یامین پور، حجت الاسلام حسینی، بیگدلی، بابازاده، سیدرئوف موسوی و … حضور خواهند داشت.

گفتنی است بنیاد حیات مجموعه ی خودجوشی است که از سال ۸۶ توسط طلاب و دانشجویان دغدغه‌مند شهرستان بابل فعالیت‌های خود را در قالب طرح منادیان حکمت، به تدریس کتب استاد شهید مطهری شروع کرد که تابستان هر سال میزبان شمار زیادی از علاقه‌مندان به مبانی فلسفه غرب، علوم دینی و شناخت تفکر و اندیشه اسلامی است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.