ششمین نمایشگاه توانمندی‌های ملی تکنولوژی زیرساخت‌های کشاورزی در استان البرز برپا شد

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های ملی تکنولوژی زیرساخت‌های کشاورزی در استان البرز برپا شد

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های ملی تکنولوژی زیرساخت‌های کشاورزی به همت معاونت آب، خاک و صنایع وزارت جهاد کشاورزی و میزبانی کلانشهر کرج برگزار شد.

دبیر ستاد اجرایی ششمین نمایشگاه توانمندی‌های ملی تکنولوژی زیرساخت‌های کشاورزی گفت: کشاورزان با حضور در نمایشگاه به ارائه آخرین دستاوردها و تولیدات خود در بخش‌های مختلف زیرشاخه کشاورزی و تبادل تجربیات پرداختند.

منصور انصاری افزود: تمامی تولیدکنندگان و کشاورزان حاضر در این نمایشگاه از داخل کشور و استان‌های مختلف هستند که باید از آنها به‌صورت ویژه‌ای حمایت شود تا انگیزه لازم را برای توسعه این بخش داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: برپایی این نمایشگاه تخصصی، اثران مثبتی در بخش کشاورزی کشور دارد چون اکثر حاضران در آن کشاورز هستند و با بیان دغدغه‌ها و مشکلات، راهکارهای لازم برای رفع معضلات از سوی کارشناسان ارائه می‌شود.

انصاری ادامه داد: این نمایشگاه در راستای تحقق شعار سال جاری که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان “تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی” نامگذاری شده است، برپا شده است.

گفتنی است، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های ملی تکنولوژی زیرساخت‌های کشاورزی از ۱۸ تا ۲۲ مهرماه سال جاری به مدت چهار روز از سوی معاونت آب، خاک و صنایع وزارت جهاد کشاورزی در محل پردیس کشاورزی دانشگاه تهران مستقر در کرج، برپا است./

 

خبرنگار: مهشید رضایی

A-910718-05

کشاورزی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.