همزمان با برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان برپا می شود

نمایشگاه “دل نوشته ها” با موضوع نامه کودکان به امام علی(ع) از ۱۸ مهر ماه و همزمان با برگزاری بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برپا می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، در این  نمایشگاه  نامه‌های کودکان به امام علی (ع) در معرض بازدید عموم قرار می‌گیرد.
بنابراین گزارش؛ در طول برگزاری دوره بیست و پنجم جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان و همزمان با عید غدیر در اصفهان کاروان‌های فرهنگی با سفر به استان‌های مختلف در بسته‌های فرهنگی پاکت‌هایی را در اختیار کودکان و نوجوانان قرار ‌دادند که در آن ها سوالات و موضوعات متنوعی از جمله درد دل های آن ها با امام علی(ع) ارایه شده بود که در نهایت پاسخ به این سوالات در قالب نامه هایی دریافت شد که در این نمایشگاه ارایه می شود.
 لازم به ذکر است؛ نامه‌های ارسالی کودکان و نوجوانان سراسر کشور جمع آوری شده و در قالب نمایشگاه “دل نوشته‌ها” در معرض بازدید عموم قرار می‌گیرد.
همچنین؛ این برنامه توسط کمیته امور سینماهای ستاد برگزاری بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان و حمایت بنیاد سینمایی فارابی برپا می‌شود و ساعت بازدید از این نمایشگاه ۱۰ صبح تا ۲۰ شب اعلام شده است.
گفتنی است؛ این دل نوشته ها در سایت رسمی جشنواره کودک در منوی کودکانه بخش نامه به حضرت علی (ع) قابل دسترسی می باشد و بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان از ۱۷ تا ۲۱ مهر سال جاری در اصفهان برگزار می شود./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.