شغل دوم گچ کار مواد فروشی بود

۱۷م دیماه ،

گچ کاری که فکر می کرد هیچ گاه دستگیر نمی شو د، به دام پلیس افتاد.

رئیس کلانتری ۱۲۰ سید خندان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح خبر فوق گفت: مأموران این یگان با درایت خود شبانه روزی می کوشند تا وجود ناپاک مواد فروشان را از سطح شهر پاک کنند.

سرگرد حسن نورآبادی در ادامه اظهار داشت: در این خصوص طی یک سری اقدامات اطلاعاتی خود توانستند متوجه فروش مواد مخدر در نقطه ای از یکی از محله های حوزه استحفاظی خود شوند که با تشدید و تمرکز اقدامات گسترده و نامحسوس خود متوجه شدند که فروش مواد مخدر از یک ساختمان در حال ساخت نشأت می گیرد.

وی افزود: مأموران زبده یگان با هماهنگی صاحب ساختمان به نام محمد به طوری نامحسوس و لباس عامیانه وارد ساختمان شدند که طی بررسی های انجام شده متوجه صحبت های کارگر گچ کار شدند که با فردی به هویت احمد در خصوص فرید و فروش مواد حرف می زنند و قصد رد و بدل کردن مواد مخدر را دارند که بلافاصله متهم را دستگیر نمودند.

این مقام مسئول انتظامی اذعان داشت مأموران پس از خروج از ساختمان متوجه پرایدی که شماره خودروی آن دقیق معلوم نبود، شدند که جوان در حال صحبت با تلفن همراه بود که ناگهان فرد مذکور با ملاحظه مأموران اقدام به فرار کرد و مأموران با شلیک یک تیر هوایی و شلیک ۵ تیر دیگر به سمت خودرو، فرد را وادار به تسلیم کردند.

نورآبادی در پایان خاطرنشان کرد: در نهایت پس از بازرسی بدنی از راننده خود مقادیر قابل توجهی مواد مخدر کشف و ضبط گردید و دو متهم به عنوان فروشندگان مواد مخدر به کلانتری انتقال داده شدند و در این خصوص برای متهمان پرونده ای تشکیل و به پایگاه مبارزه با مواد مخدر انتقال گردید./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.