شکست مفتضحانه غرب با حضور کلیه اعضا جنبش عدم‌تعهد در تهران

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مطرح کرد

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: توطئه غربیان برای پایین آوردن سطح اجلاس جنبش عدم تعهد با حضور کلیه اعضاء این جنبش در تهران خنثی شد.

ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به اهداف مورد نظر خود در اجلاس سران جنبش عدم تعهد رسیده است، گفت:‌ حضور ۱۳۸ کشور به همراه دبیرکل سازمان ملل در ایران نشان از برگزاری موفق اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران دارد و این امر باعث شکست اقدامات خصومت‌گرانه آمریکا و متحدانش علیه ایران شده است.

وی تصریح کرد:‌جامعه جهانی به هیچ عنوان تک‌روی، زورگویی، قدرت‌طلبی و سلطه را نمی‌پذیرد لذا برگزاری اجلاس عدم تعهد در تهران گواه چنین امری است.

آقامحمدی در ادامه اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش فراوانی در جهت پایین آوردن سطح اجلاس غیرمتعهدها کردند اما حضور همه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران باعث بی‌آبرویی و رسوایی مجدد آنها شده است.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران باید دفاع از مظلوم، مخالفت با زورگویی و برقراری عدل و مساوات را در اولویت‌ کاری خود در زمان ریاست بر جنبش عدم تعهد قرار دهد و جهان را به سمت همزیستی مسالمت‌آمیزکشورها در کنار یکدیگر سوق دهد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.