شکست والیبال ایران مقابل ژرمن‌ها

جام جم آنلاین: تیم ملی والیبال کشورمان در سومین بازی خود در جام واگنر لهستان سه بر صفر در برابر آلمان متوقف شد.

به گزارش روز یکشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در دیدار با آلمان نیز از ترکیب بازی با آرژانتین یعنی علیرضا نادی، سعید میر معروف، امیر غفور، مجتبی میرزا جانپور، فرهاد قائمی، سعید مصطفی وند و فرهاد ظریف استفاده کرد.

ملی پوشان والیبال کشورمان در این بازی در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۰ مغلوب آلمان تیم دهم رده بندی جهانی والیبال شدند.

تیم ملی والیبال ایران فردا دوشنبه لهستان را به مقصد ایران ترک خواهد کرد و سه شنبه وارد تهران خواهد شد تا ادامه تمرینات آماده سازی خود را برای مصاف با تیم ملی والیبال مصر در چارچوب مسابقات زیر گروه لیگ جهانی در تهران پیگیری کند.

ولاسکو: درس بزرگی از بازی با آلمان گرفتیم

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: در بازی برابر آلمان درس بزرگی گرفتیم که چگونه می‌توان توپ را در شرایط سخت مانند ملی پوشان آلمان به امتیاز تبدیل کرد.

 خولیو ولاسکو پس از پایان بازی با آلمان در نشست مطبوعاتی افزود: تیم ما در این مسابقه خیلی خوب بازی نکرد. البته باید این را در نظر بگیریم که با تیم جوانی در جام واگنر لهستان حضور یافتیم و به همین دلیل نتوانستیم آن طور که باید مقابل حریفان حاضر شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان تصریح کرد: ما نوسان زیادی در مسابقات داریم. در این مسابقه می‌خواستیم بر روی چند نکته از قبیل زدن توپ به دست غیر لیبرو و انجام هماهنگی‌هایی در کار‌های سرعتی برسیم که ناموفق بودیم.

وی با بیان این‌که باید بازی‌های تدارکاتی بیشتری انجام دهیم تا به سطح بالای والیبال دنیا برسیم، گفت: به همین دلیل است که تاکید می‌کنم یک بازی تدارکاتی در برابر تیم‌های مطرح جهان برابر با یک ماه تمرین است. در بازی با آلمان یک درس بزرگ گرفتیم. دیدیم که آلمانها چگونه در شرایط سخت توپ را به امتیاز تبدیل می‌کردند و در مواجه با سه دفاع ما چگونه امتیاز می‌گرفتند.

تیم ملی والیبال کشورمان در آخرین بازی خود در جام واگنر لهستان سه بر صفر مغلوب تیم ملی آلمان شد که در مکان دهم رده بندی جهانی این رشته ورزشی قرار دارد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.