شماره اردیبهشت ماه مجله ماشین انتشار یافت + فهرست مطالب

۲۹فروردین۱۳،

جدیدترین شماره «مجله ماشین» در سراسر کشور انتشار یافت.
در این شماره و در بخش «معرفی خودروهای کلاسیک موجود در کشور» مطالب «پیکان جوانان در قلب لس آنجلس»، «آزمایش مرسدس بنز ۲۵۰ce سال ۱۹۷۰» به قلم مهندس «برزو سپاسی» به چاپ رسیده است که شرح آن را می توانید در صفحات ۲۶ و ۴۰ این شماره مطالعه کنید.
مهندس «رضا انصاری فرد» نیز گزارش تست «اشکودا اکتاویا» را از «دانمارک» برایمان ارسال کرده اند که شرح آن را می توانید در صفحه ۸ این شماره مطالعه نمائید.
آقای «مسیح فرزانه» نیز یک دستگاه «جنسین کوپه ۲۰۱۲» را آزمایش کرده اند که شرح این گزارش خواندنی را می توانید در صفحات ۶ و ۷ این شماره مطالعه فرمائید.
آزمایش رانندگی با سانگ یانگ اکتیون (صفحه ۱۲)، مقایسه میدانی نسل اول و دوم کیا ریو «صفحه ۲۴)، بررسی میدانی ب ام و ۵۲۳i با تیونینگ هامان (صفحه ۶۶)، و آزمایش مرسدس بنز cls 500 با تیونینگ mkb power (صفحه ۷۲)، از دیگر مقالاتی است که توسط گروه تست «مجله ماشین» تهیه شده و از نظرتان می گذرد.
در بخش معرفی و آزمایش خودروهای سنگین، مقایسه فنی کشنده های نفتکش اسکانیا g380 و مرسدس بنز اکسور ۱۸۴۳ (صفحه ۲۲) و شرح روش نامگذاری طولانی و عجیب اتوبوس های چینی (صفحه ۸۰)، از جمله مطالب جالب توجه می باشند.


در بخش ترجمه و نگارش مطالب تخصصی و عمومی خودرو، معرفی خودروهای روز و . . . مقالاتی از قبیل معرفی نسل تازه s کلاس (صفحه ۱۴)، معرفی آلفارومئو ۴c (صفحه ۱۶)، مقایسه رنجروور سوپرشارژ با آستون مارتین راپید، بنتلی مولسا، فراری ff و رولزرویس فانتوم (صفحات ۱۸ الی ۲۱)، انتخاب برترین وانت بار سال ۲۰۲۴ (صفحات ۳۲ الیانتخاب برترین وانت بار سال ۲۰۲۴ (صفحات ۳۲ الی ۳۵)، معرفی فراری لافراری (صفحه ۳۶)، آشنایی با علم طراحی خودرو (صفحه ۴۴)، معرفی نسخه تقویت شده مرسدس بنز sl65 یعنی برابوس ۸۰۰، ملقب به قدرتمندترین رودستر دنیا (صفحه ۵۵)، مروری بر تاریخچه لامبورگینی کانتاش (صفحه ۵۸)، معرفی مهمان تازه وارد بازار خودروی ایران یعنی mg350 (صفحه ۶۰)، بررسی فناوری های نور آئودی (صفحه ۶۴)، بررسی عملکرد ترمز دستی الکترونیکی (صفحه ۶۸)، معرفی تجهیزات خودروهای پلیس ایالات متحده (صفحه ۷۸)، معرفی کم مصرف ترین اتومبیل دنیا (صفحه ۹۸)، پیش بینی برای انتخاب قدرتمندترین سوپر هیبریدی دنیا بین پورشه ۹۱۸ اسپایدر، مک لارن p1 و فراری لافراری (صفحه ۱۰۰) و . . . از دیگر مطالبی می باشند که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند.

پایان خبر/
تاریخ ارسال :۲۸/۱/۹۲
ساعت ارسال :۱۲:۲۹
تهیه خبر: حمیدرضا انصاری


Machinemag.com News
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.