شناسایی ۵ محتکر بزرگ روغن در تهران

۱۵اردیبهشت،

معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران با اعلام این نکته که بازار روغن به حالت اولیه خود بازگشت، افزود: طی چند روز اخیر ۵ محتکر عمده فروش روغن در بازارهای تهران شناسایی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، نعمت الله ترکی در خصوص وضعیت فعلی بازار روغن در پایتخت، گفت: از وضعیت احتکار درآمده ایم و مراکزی که عدم عرضه داشتند شناسایی و با آنها برخورد شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فروشگاه های زنجیره ای نیز جزء این مراکز بوده‌اند،گفت: فروشگاه‌های زنجیره‌ای جز این موارد نبوده‌اند و در حال حاضر روغن به طور مرتب در حال توزیع در فروشگاه‌های استان است.

ترکی از برخود با محتکران روغن خبر داد و افزود: تا امروز ۵محتکر عمده فروش روغن از سوی بازرسین شناسایی شده اند که پس از بررسی‌های لازم، مجازات آنها توسط سازمان تعزیرات اعلام خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران از وضعیت آخرین پیگیری‌ها خبر داد و افزود: بنا بر پیگیری‌هایی که صبح امروز انجام شد، هیچ مشکلی در توزیع روغن در سطح بازارهای استان تهران وجود ندارد.

ترکی در خصوص قیمت فروش روغن در سطح بازارهای استان تهران، گفت: روغن در سطح بازار هم سود با نرخی که سازمان حمایت اعلام می‌کند، به فروش می‌رسد.


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.