شهادت سرباز امیر حسین دهقان در درگیری با دزدان مسلح

به نقل از پایگاه خبری پلیس در سحرگاه روز پنجم شهریورماه جاری، استواریکم “محسن میرزاده” و سرباز وظیفه “امیرحسین دهقان” در هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی، با سارقان مسلح در شهرستان نرماشیر درگیر و مجروح می شوند.

متاسفانه در این درگیری سرباز وظیفه “امیرحسین دهقان” از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و به بیمارستان “پاستور بم” منتقل و صبح امروز به علت شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نائل می آید.

پیکر این شهید مدافع وطن در ساعت ۱۰ صبح امروز از بهشت زهرا شهرستان “بم” تشییع و بعد از آن برای خاکسپاری به زادگاهش در روستای” باقر آباد روداب شرقی” شهرستان “نرماشیر” بدرقه خواهد شد.

گفتنی است شهید “امیرحسین دهقان” متولد سال ۱۳۸۱ و پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۰ بوده است.

بامداد پنجم شهریور ماموران پاسگاه عملیاتی پشترود نرماشیر از توابع استان کرمان در راستای تامین امنیت جاده‌های مواصلاتی بم و زاهدان و کنترل تردد خودروهای عبوری و همچنین با توجه به پیشگیری از وقوع سرقت از باغات این شهرستان، به یک دستگاه خودرو مشکوک شده که پس از دستور ایست خودروی موصوف به سمت ماموران پلیس تیراندازی کرده و پلیس سریعا با اقدام مقابله به مثل موفق به دستگیری سارقان و توقیف خودرو می شود.

متاسفانه در این درگیری سرباز امیرحسین دهقان بر اثر اصابت گلوله مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به کما رفته و با توجه به تلاش های فراوان کادر درمان بر اثر شدت جراحات وارده ساعاتی قبل پس از گذشت هشت روز به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.