شهرآورد گیلان با ۲ بازیکن محروم ملوان و داماش

۰۹ام بهمن ،

در چارچوب دیدارهای هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و داماش گیلان عصر فردا در ورزشگاه تختی بندر انزلی رویاروی یکدیگر قرار می‌گیرند، مصافی که دربی فوتبال گیلان و به گواه آمار پس از دربی استقلال و پرسپولیس، دومین شهرآورد حساس فوتبال کشورمان قلمداد می‌شود.

به گزارش فارس، وجود بازیکنان محروم در نزد یاران دو تیم یکی از موارد مهم دو تیم در دربی گیلان است و در این دربی داماش و ملوان به ترتیب از وجود مهاجم و مدافع خود محروم می باشند.

علیرضا جهانبخش مهاجم داماش با اخطاری که در بازی مقابل مس کرمان گرفته بود سه اخطاره شد و به همین دلیل از همراهی آبی‌پوشان رشتی در برابر ملوان محروم است.

هادی تامینی مدافع ملوان نیز در دیدار قبلی تیمش در برابر نفت تهران در دقیقه ۸۲ به دلیل ضربه زدن به بازیکن حریف با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد و به این ترتیب فرصت بازی در شهرآورد گیلان را از دست داد.

داماش و ملوان به غیر از دو بازیکن مذکور، محروم دیگری ندارند اما وضعیت حضور «بوبکر کبه» و مرتضی ابراهیمی از داماش به دلیل مصدومیت هنوز مشخص نیست و علیرضا رمضانی از ملوان همچنان در بند مصدومیت بوده و به دربی گیلان نمی‌رسد.

ملوان و داماش در حالی به مصاف هم می‌روند که ملوان با ۳۲ امتیاز در رده دهم و داماش نیز با ۲۴ امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.