شهرداری دیترویت دارایی‌های خود را می‌فروشد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

ورشکستگی اقتصادی شهر دیترویت امریکا سبب شده است شهرداری این شهر برای تامین منابع مورد نیاز خود در صدد فروش دارایی هایش از جمله آثار هنری برآید.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از المیادین، شهر نیویورک هجدهم ژوئیه اعلام ورشکستگی کرد و کوین آور از مدیران مالی شهرداری دیترویت اکنون اعلام کرده است مقامات محلی قصد دارند بخشی از دارایی های شهرداری را بفروشند.

تونلی که دیترویت را به کانادا متصل می‌کند، پارک‌ها و برخی آثار هنری در موسسه هنرهای دیترویت از جمله دارایی هایی است که قرار است به فروش گذاشته شود.

این در حالی است که ساکنان دیترویت نسبت به اوضاع نامساعد این شهر نگران می باشند و فروش دارایی‌ها را ایده نامناسبی می‌دانند.

بر اساس این گزارش ممتاز به نقل از، مبلغ کمک مالی برای نجات دیترویت مبلغی هنگفت و حدود ۲۰ میلیارد دلار خواهد بود. با توجه به بدهی ملی ۱۶ تریلیون و۷۰۰ میلیارد دلاری دولت امریکا و در حالی که دولت فدرال به سبب محدودیت‌های ناشی از کاهش خودکار هزینه‌ها که ازماه مارس به اجرا گذاشته شد تحت فشار است، منابع فدرال برای چنین کمکی به شدت با محدودیت و فشار مواجه اند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.