شهردار منطقه ۴ : مشارکت مردم باعث تداوم جشن ها در اعیاد مختلف می شود

یکشنبه ۲۵ تیر – ۰۲:۱۲:۰۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

شهردار منطقه ۴ شهرداری تهران ضمن قدردانی از مشارکت شهروندان تهرانی در برگزاری جشن های اعیاد شعبانیه و اوقات فراغت گفت: برگزاری جشن های مناسبتی اعیاد در این منطقه شهری استمرار می یابد.
به گزارش خبرنگار ورزشی آریا، ‘حسن کریمیان’ روز یکشنبه با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر جشن اوقات فراغت و اعیاد شعبانیه با رعایت کامل شئونات اسلامی در خور نظام و نیز رعایت نظم و انضباط از سوی مردم در پارک پلیس حال اجراست.
وی با اشاره به استقبال چشمگیر مردم از برگزاری جشن های شبانه در منطقه ۴ (پارک پلیس) افزود: طی سه روز گذشته بالغ بر ۱۰۰ هزار شهروند با نشاط و شاداب و نیز فضایی مناسب در جشن های پارک پلیس شرکت کردند و در فضایی خانوادگی از این فضا لذت بردند.کریمیان هدف از اجرای این جشن ها را ایجاد فضایی با نشاط برای خانواده ها بویژه جوانان و نوجوانان در پرکردن اوقات فراغت تابستانه ذکر کرد.
شهردار منطقه ۴ گفت: همزمان با برگزاری جشن های شبانه در این منطقه شهری، امکان استفاده از ۲۰۰ رشته ورزشی همچون سوارکاری، ‌اسکیت، ‌کوهنوردی، ‌صخره نوردی و… برای شهروندان در این پارک فراهم شده است و شهروندان می توانند از این فضاهای با نشاط استفاده کنند.
کریمیان بیشترین درخواست مردمی طی چند روز گذشته را توسعه فضاهای فرهنگی و تفریحی در این منطقه ذکر کرد.وی یادآور شد: جشن اوقات فراغت و اعیاد شعبانیه از ۱۴ تیرماه در پارک پلیس آغاز شده و تا ۲۲ تیرماه ادامه می یابد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۵۱۴۱۲۰۴۵۳۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.