شهریاری: مسوولان وقت خود را صرف رفع مشکلات مردم کنند

۱۹م اسفند ،

ENZZ ENT (156)_resize.JPG

یک نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد: مسوولان وقت خود را صرف رفع مشکلات مردم کنند و نه دعواهایی که هیچ حاصلی برای مردم ندارد.

حسینعلی شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ ضرورت حفظ امنیت تریبون‌ها از سوی مسوولان با توجه به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری، گفت: اشخاصی که تریبون آزاد در اختیار دارند مانند صدا و سیما، مجلس و ائمه جماعات باید توجه داشته باشند که به گونه‌ای عمل کنند تا فضای آرامش در جامعه حاکم شود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در این تریبون‌ها از بیان مسائلی که سبب چالش، تنش و اتهام زدن در جامعه می‌شود پرهیز کرده تا جلوی مسائلی که سبب کدورت میان مسوولان می‌شود، گرفته شود.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب درصدد ضربه زدن به ما می باشند، اظهار کرد: مشکل اصلی کشور بیکاری،‌معیشت و اقتصاد است که باید دست در دست یکدیگر داده و تمام وقت خود را صرف حل مشکلات مردم و جامعه کنیم.

نماینده مردم زاهدان در مجلس با تاکید بر اینکه مردم خواستار رفاقت و همدلی میان مسوولان کشور می باشند، افزود: مسوولین به ویژه قوای سه‌گانه باید وقت خود را صرف رفع مشکلات مردم کنند نه اینکه وقتشان صرف دعواهایی شود که هیچ حاصلی برای مردم ندارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.