شواین اشتایگر: امیدوارم بایرن مونیخ مورینیو را جذب کند

مورینیودر حال حاضر یکی از بهترین مربیان فوتبال در اروپا محسوب می شود و به تازگی قهرمانی رئال مادرید در لالیگا را به فهرست رو به فزونی دستاوردهایش اضافه کرده است.

به رغم گمانه زنی ها نسبت به آینده مورینیو در یک باشگاه اروپایی، او تاکید کرده که می خواهد در فصل ۱۳-۲۰۱۲ هم در رئال مادرید بماند.

شواین اشتایگر بی اعتنا به همه این تحلیل ها ، احتمال آمدن این سرمربی پرتغالی به آلیانز آره نا و جانشینی ‘ یوپ هینکه’ را مطرح کرد.

او به روزنامه بیلد گفت: بایبد اذعان کنم که مورینیو را یک مربی عالی می دانم. بدبختانه او به زبان آلمانی صحبت نمی کند. با این حال بر این باورم مورینیو در بایرن مونیخ هم موفق خواهد بود.

شواین اشتایگر افزود: بسیار علاقمند هستم که اگر بایرن مونیخ دنبال یک سرمربی جدید است به مورینیو فکر کند.

مورینیو چندی پیش به این روزنامه گفته بود: عاشق کار کردن درآلمان هستم ولی اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم باید بگوییم که برای من به عنوان یک مربی ‘ دانستن زبان’ اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی اضافه کرد: ارتباط برقرار کردن با بازیکنان و مطبوعات منوط به دانستن زبان است. مطبوعات در کار ما ا همیت زیادی دارند و فکر نمی کنم کارم در آلمان در سطحی بالا باشد. پس به رفتن به آلمان فکر نمی کنم.

سرمربی پرتغالی درعین حال گفت: به خاطر کیفیت بازی ها و بسیاری چیز های دیگر که در فوتبال آلمان دیده ام، کار کردن در این کشور را دوست دارم.

بایرن مونیخ و رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان با یکدیگر روبرو شدند و در نهایت بایرن در ضربات پنالتی مادرید راشکست داد.

۱۵۵۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۴۷۱۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.