شوخی سریال «راستش را بگو» با بخش خبری «بیست و سی»

۰۷م آذر ،

سینما‍پرس: گروه تلویزیون ـ سریال تلویزیونی «راستش را بگو» در قسمتی که دوشنبه ششم آذرماه پخش شد، با بخش خبری بیست و سی شبکه دو سیما شوخی کرد.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، در این قسمت گروهی از خبرنگاران بخش خبری «بیست و سی» برای گفت و گوی خبری با اعضای کانون همدلان وارد مذاکره می شوند و پس از پی گیری فراوان موفق به جلب نظر دو تن از آنها برای حضور در برنامه زنده خبری می شوند.

البته اعضای کانون همدلان به هیچ وجه تمایلی به مصاحبه و حضور در یک برنامه خبری ندارند اما شیوه فعالیت دست اندرکاران بخش خبر بیست و سی به گونه ای نمایش داده می گردد که با تحریک حس طمع در این اشخاص، آنها را به حضور در این برنامه خبری بدون اطلاع دادن به دوستانشان تشویق می کند.

نکته جالب توجه دربارهٔ این قسمت، ایفای نقش مجری بخش خبری توسط فردی است که پیش از این به عنوان مجری در برنامه های شبکه سه سیما حضور داشته است.
سریال تلویزیونی «راستش را بگو» از تولیدات شبکه یک سیما است که به کارگردانی «محمد رضا آهنج» و تهیه کنندگی «فاطمه ثمرقندی» ساخته شده است. این سریال به سبب پرداختن به مضامین اخلاقی و اجتماعی با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

انتهای پیام/ ب. ب

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۶۵۸


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.