شورای حمایت آثار نمایشی استان‌های کشور معرفی شدند

۲۸م آذر ،

در راستای طرح استقرار گروه‌ها/

شورای حمایت از آثار نمایشی استان های کشور در راستای طرح استقرار گروه های نمایشی مشخص و معرفی شدند.

به گزارش هنرآنلاین، مدیر دفتر طرح استقرار گروه ها، در گفت و گو با رواابط عمومی مرککز هنرهای نمایشی گفت: مهدی شفیعی، ابراهیم گله دارزاده، وحید لک، عبدالحی شماسی و جلال تجنگی اعضای شورای حمایت از آثار نمایشی استان‌های کشور را تشکیل می دهند.

“جان محمد خوب پور” اظهار کرد: تاکنون آثار بسیاری به دفتر طرح استقرار گروه های نمایشی ارسال شده که با برپایی جلساتی، بر اساس اولویت زمانی در ارسال آثار طرح ها از هفته آینده، مورد بررسی شورای حمایت قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه شرح فعالیت شورای حمایت از آثار گروه های استانی همچون شورای حمایت مجموعه تئاترشهر است، تشریح کرد: پس از تایید آثار از سوی شورای ارزشیابی استان و ارائه به دفتر استقرار گروه ها، هر یک از متن های ارسالی در قالب پنج کپی به پنج عضو شورای حمایت این دفتر ارائه می گردد تا در جلسه هفتگی ضمن اظهار نظر دربارهٔ هر اثر درخصوص نحوه و میزان حمایت از هر اثر تصمیم گیری شود.

مدیر دفتر طرح استقرار گروه ها اذعان کرد: پس از تایید شورای حمایت، آثار نمایشی در استان ها به اجرای عمومی می رسند و با به پایان رسیدن اجرا، پروانه اجرایی به دفتر استقرار گروه ها فرستاده می گردد تا مبالغ حمایتی پرداخت شود.

وی تاکید کرد: به منظور تطبیق با شرایط تازه آئین نامه، گروه هایی که از سال قبل پروانه مجوز خود را کسب کرده اند، با ارائه آثار نمایشی تا پایان سال از حمایت یک میلیون و پانصد هزار تومانی برخوردار می شوند.

خوب پور در پایان اظهار کرد: پیش نویس حمایت از پروانه تازه تکمیل شده و تا ۲۵ اسفندماه ثبت نام اینترنتی برای کسب پروانه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.