شورای مشورتی جشن اردیبهشت تئاتر تشکیل می‌شود/ برنامه‌ریزی برای ۳۲ استان

۱۷فروردین۱۳،

هفته آینده

هفته آینده شورای مشورتی با حضور مسئولان تئاتری برگزار شده و به بررسی نظرات هنرمندان برای تعیین زمان بندی جشن‌ها و سایر مباحث مطرح شده می‌پردازند.

وحید لک مسوول برگزاری جشن های اردیبهشت تئاتر در گفتگو با هنرآنلاین بیان کرد: جشن‌های اردیبهشت تئاتر در ایران به مناسبت بزرگداشت روز جهانی تئاتر برگزار می‌شود این روز در کشور ما ۷ فروردین مصادف با تعطیلات نوروز بوده بنابراین با برنامه‌ریزی‌های انجام شده جشن‌های تئاتری ما در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

لک با بیان اینکه در ۳۲ استان برنامه ریزی برای برگزاری این جشن‌ها انجام شده ادامه داد: در تهران طبق برنامه‌ریزی‌ها جشنی مستقل برگزار می‌شود، اختتامیه نهایی جشن اردیبهشت تئاتر هم در اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در مراسم اختتامیه از مدرسین فعال، کارگردانان فعال، کارشناسان تئاتر، مدیران فعال انجمن هنرهای نمایشی و خادمین و مسئولان که به نحوی در ارتقای هنر تئاتر تاثیر داشته اند تقدیر می‌شود. همچنین در این مراسم از فعالان حوزه رسانه و منتقدان تجلیل می‌شود.

مسئول برگزاری جشن‌های اردیبهشت تئاتر تصریح کرد: از اوایل اردیبهشت این جشن‎ها آغاز می‌شود و هفته آینده شورای مشورتی با حضور مسئولان تئاتری برگزار شده و به بررسی نظرات هنرمندان برای تعیین زمان بندی جشن‌ها و سایر مباحث مطرح شده می‌پردازند.

لک عنوان کرد: طرح استقرار گروه‌های نمایشی، کمک برای تولید و اجرای عمومی آثار نمایشی در شهرستان‌ها و طرح تاسیس تئاتر شهر در استان‌ها که در ۴ استان این اتفاق رخ داده و در پایان ماه کرمانشاه به عنوان پنجمین استان دارای تئاتر شهر می‌شود همه از مواردی است که در قدرتمندتر شدن هنر تئاتر بی شک تاثیرگذار است.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.