شکایت، آخرین حرکت شوهر بعد از تجاوز به همسرش

شافعی بطور علنی در اردوگاه کومله به نشات شریفی تجاوز کرد

ابن عضو هیئت رئیسه کومله در اخرین عمل غیر اخلاقی خود، که علنا در ارودگاه کومله روی داد، نشات شریفی، همسر منصور صوفی را مورد تجاوز قرار داد و با این اقدام بیشتر از پیش بر اعتراضات و انتقادات پیشمرگان به رئیس اردوگاه دامن زد. . .

بولتن نیوز: محمد شافعی که عضو هیئت رئیسه کومله مهتدی است مدت هاست با پیشمرگان و کادرهای زن اردوگاه ربطه غیر اخلاقی دارد. او این روند را انقدر پیش گرفته تا باعث اعتراضات و انتقادات شدیدی به شخص عبدالله مهتدی، دبیر کل این گروهک تروریستی شود.

شافعی در اخرین عمل غیر اخلاقی خود، که علنا در ارودگاه کومله روی داد، نشات شریفی، همسر منصور صوفی را مورد تجاوز قرار داد و با این اقدام  بیشتر از پیش بر اعتراضات و انتقادات پیشمرگان به رئیس اردوگاه دامن زد.

این عضو هیئت رئیسه کومله که چندی پیش با رهبر گروه، مهتدی، دچار اختلاف و تنش شده بود از طرف فاروق بابامیری، عضو دفتر سیاسی، که در انگلیس مقیم است، متهم به این امر شد که او با این کارها می خواهد کثافت کاری های خود را تطهیر کند. بابامیری با اشاره به جنگ زرگری میان شافعی و مهتدی از هم کیشانش خواست به حرف های شافعی توجه نکنند.

 

منصور صوفی برای آنکه همسرش، نشات شریفی، را از گزند اعتراضات و انتقادات برهاند، در ملاقات اخیرش با مهتدی که در انگلیس به وقوع پیوست، با پافشاری بر این قضیه که همسرش باالجبار مورد تجاوز قرار گرفته و با وجود ممانع فراوان، قربانی این عمل شده است، از شافی شکایت کرد و درخواست نمود با او به طور جد برخورد شود.   


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.