شکایت وزارت ارشاد از سایت همسریابی

معاون اجتماعی پلیس فتا از شکایت وزارت ارشاد از گرداننده سایت همسریابی که به دروغ خود را دارای مجوز در این زمینه معرفی کرده بود خبر داد.

معاون اجتماعی پلیس فتا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس گفت: چندی پیش سایتی با عنوان همسریابی که فعالیت گسترده‌ای در زمینه صیغه‌یابی داشت در فضایی مجازی مورد شناسایی قرار گرفت که در معرفی سایت اعلام کرده بود که مجوزهای لازم برای فعالیت را از وزارت ارشاد دریافت کرده است.

وی ادامه داد: وزارت ارشاد در نامه‌ای به پلیس فتا این سایت را فاقد هرگونه مجوزی دانسته و شکایت‌های لازم را در زمینه از گرداننده سایت مورد نظر به مراجع قضایی تحویل داده است. بر همین اساس پلیس به صورت پیگیر به دنبال دستگیری عامل یا عوامل اصلی این سایت است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: فعالیت هرگونه سایت مرتبت با همسریابی در کشور ممنوع بوده و پلیس در صورت مشاهده این گونه موارد بدون هیچ اغماضی با متخلفان برخورد خواهد کرد.


۵۹۸٫ir

تا این لحظه ۶نظر ثبت شده
  1. آرزو .ع:

    سلام
    مسولین محترم تو رو بخدا این سایتها رو جمع کنید خود من یکی از قربانیان این سایتم شوهرم با وجود تاهل توی این سایت ۱۰ تا دوست دختر پیدا کرده و زندگی من تو مرحله جدایی قرار گرفته زنها خیلی راحت خودشونو عرضه می کنن بابا این راه درستی نیست تو رو بخدا یکی به حرف ما گوش کنه

  2. سحرقبادی:

    این چه سایتیه معلوم هس نام کاربری دیگه چیه وقتی رمز وایمیلمو میزنم داخل نمیشم از همه مهمتر عکسم روگذاشتم زودتر عکسمو حذف کنید

  3. نگاه:

    سلام…
    به نظرم بهتر هست که اینجور سایت ها با مجوز رسمی و تحت نظر یک بخش مطمئن فعالیت داشته باشن…
    من خودم چند سال پیش با همسرم توسط یکی از سایت های همسریابی آشنا شدم الان هم عاشقانه داریم زیر یه سقف زندگی می کنیم…

  4. پریا:

    باسلام وخسته نباشید
    این سایت دوهم دم باعث اغفال زنان ومردان وجوانان میکندوهرچه کاربران به پلیس سایت شکایت میکندترتیب اثرنمیدهدلطفاوخواهشاجلوی این سایتهارابگیرید.اگرشماهم به حرف ماگوش ندهیدمابه چه کسانی دیگه شکایت کنیم.باتشکرسریعااقدام کنید.

    • میـــلاد...:

      شما از کجا فهمیدین که کار این سایت اغفال کردنه؟
      نکنـــه…….. 😀

      • n:

        خیر آقا..کاملا مشخثه که کار این سایت ها چیه…بیخودی شر نبندین به مردم!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.