شکست شالکه برابر لورکوزن درشب توقف بایرن

۲۸ آبان ،

 بایر لورکوزن در هفته دوازدهم میزبان شالکه تیم رده دومی بوندس لیگا بود. شاگردان هوب استیونس در آخرین دیدار شنبه شب در حالی به مصاف لورکوزن رفتند که با پیروزی در این دیدار و با توجه به تساوی بایرن بهترین فرصت برای کاهش اختلافات امتیاز با صدر را داشتند.

هوب استیونس در این دیدار به دلیل مصدومیت ابراهیم آفلای هافبک با تکنیک خود را در اختیار نداشت و به همین دلیل از ابتدا به یولیان دراکسلر جوان میدان داد.

در نیمه اول، بازی تقریبا پایاپای دنبال می شد و در برخی از صحنه ها شانس های گلزنی نیز بر روی دروازه هر دو تیم ایجاد شد بطور کلی می توان لورکوزن را تا حدودی تیم برتر زمین در نیمه اول دانست آن ها موفق شدند از این برتری در دقایق انتهای نیمه استفاده کرده و با گل آندره شورله با برتری به رختکن بروند.

در نیمه دوم آندره شورله می توانست در دقیقه ۵۳ بازی را دو بر صفر کند اما شانس خوب گلزنی را از دست داد دو دقیقه بعد جرمین جونز یک شوت سنگین روانه دروازه لورکوزن کرد که با واکنش خوب لنو دروازه بان بایر این شانس از شالکه گرفته شد.

بایر لورکوزن در ادامه بازی بر اوضاع مسلط تر نشان می داد آن ها شانس های خوبی برای افزایش اختلاف داشتند تا در نهایت موفق شدند با ضربه اشتفان کیسلینگ در دقیقه ۶۷ به گل دوم  برسند کیسلینگ در هفته های اخیر گل های تاثیرگذاری برای بایر به ثمر رسانده و تا حدودی خود را به حضور دوباره در تیم ملی آلمان نزدیک تر می بیند هر چند که در دقیقه ۸۰ یک ضربه پنالتی را نیز برای لورکوزن از دست داد.

در دقایق انتهایی بازی پاپادوپولوس با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا ناکامی گلزن کیرشنی ها برای نزدیک شدن به صدر جدول تکمیل شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.