شکست پروژه لیدری رضا پهلوی

جام جم آنلاین: رضا پهلوی که چندی است تلاش مذبوحانه ای را آغاز کرده که با ایجاد وحدت حتی با دعوت از تجزیه طلبان ایران ! خود را به رهبر خود خوانده فتنه گران و آشوب طلبان بنامد ، در همان ابتدای تلاش چند باره اش با عکس العمل تند عناصر جبهه ملی مواجه شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ این حرکت وی که چندی پیش با تمسخر جریان برانداز مواجه شده بود این بار مورد تکذیب و تحقیر عناصر عنکبوتی موسوم به جبهه ملی شاخه آمریکا قرار گرفته است .

حسن لباسچی دبیر این گروهک ضد انقلاب در پایگاه رسمی آن نوشته است :اخیرا یک نامه الکترونیکی مبنی بر مذاکره جبهه ملی ایران با رضا پهلوی با امضای حسن لباسچی سخنگوی پیشین جبهه ملی در ایران بطور وسیع در فضای مجازی پخش گردیده است،درحالی که جبهه ملی در آمریکا و ایران هیچگونه مذاکره ای با رضا پهلوی و نزدیکان ایشان نداشته است.

ادعای جدید صهیونیستها

تا کنون مقامات رژیم صهیونیستی از سال و ماه برای ترساندن افکار عمومی جهان از ایران هسته‌ای استفاده می‌کردند، اما این روز‌ها آنان از چندین روز مانده به اینکه ایران بمب هسته‌ای بسازد، سخن می‌گویند. «ایهود باراک»، وزیر جنگ این رژیم در تازه‌ترین اظهارات خود گفته است: ایران ۶۰ روز، فقط ۶۰ روز با ساخت بمب هسته‌ای فاصله دارد.

این شصت روز که «ایهود باراک » در مصاحبه با نشریه صهیونیستی «هایوم» به آن اشاره کرده است، البته نه به ارتقای توانایی فنی ایران برای ساخت بمب اتم در این مدت ارتباط دارد و نه به تصمیم ایران برای ساخت سلاح هسته‌ای که این دومی اصولا حدس زدنی نیست، بلکه دقیقا به انتخابات زودهنگام در سرزمین‌های اشغالی ارتباط دارد.

بر پایه این گزارش، مقامات صهیونیستی می‌خواهند تا پیش از آغاز کارزار انتخاباتی خود، کاملا خیال خویش را راحت کنند؛ یعنی آنقدر به جامعه جهانی فشار آورند که از یک سو تحریم‌های بیشتری علیه ایران اعمال شود و از سوی دیگر، آنان بتوانند افکار عمومی خود را قانع کنند که همچنان مشکل ایران باقی مانده است و با این حربه، دوباره راستگرایان افراطی قدرت را در سرزمین‌های اشغالی به دست گیرند.

 بی بی سی و حماسه حضور

 سایت بی بی سی فارسی در ادامه عقده گشایی و دشمنی با ملت ایران تلاش کرد تا بار دیگر حماسه حضور ملت ایران در با چالش مواجه سازد.

بی بی سی فارسی که در دور اول نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز با شیوه مستقیم تحریم انتخابات را در دستور کار خود داشت در مرحله دوم نیز چند محور را در خلال برنامه های خود مورد تاکید وتوجه قرار داد.

 تحریم انتخابات توسط مخالفان نظام،ایجاد تردید در مشارکت ۶۵ درصدی ملت در دور اول انتخابات،تبلیغ غیبت اصلاح طلبان در انتخابات و تلقین خلوت بودن حوزه های رای گیری، از جمله محورهای تبلیغی بی بی سی بود.

اوباما: جنگ‌ افروزی بس است

رئیس جمهور آمریکا در گفتگوی هفتگی رادیویی خود گفت که زمان آن رسیده که دست از جنگ برداریم و به بازسازی آمریکا به ویژه طبقه متوسط بپردازیم.
 
به گزارش سی بی اس نیوز، “باراک اوباما” رئیس جمهوری آمریکا در سخنرانی رادیویی و اینترنتی هفتگی خود گفت: هدف آمریکا در شکست دادن القاعده اکنون محقق شده است و وقت آن رسیده که اعلام کنم باید توجه خود را از جنگ‌های خارجی به سمت امور داخلی به ویژه تقویت طبقه متوسط آمریکا معطوف کنیم.

وی گفت: ما اکنون باید بر مسائل اقتصادی از جمله موضوع مالیات‌ها و هزینه‌های دولت متمرکز شویم. به همین دلیل من از کنگره خواسته‌ام  هزینه‌های جنگ به نصف کاهش یابد و بقیه آن صرف کاهش بدهی‌ها و بازسازی آمریکا شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.