شیرین ترین بازیگر زن سینمای ایران+تصویر

فروردین ۱۴۰۳

این سومین فیلمی است که بازیگر محبوب سینمای ایران را در یک نقش زنانه خواهیم دید.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز، لباس زنانه بر تن بازیگر محبوب سینمای ایران.«اکبر عبدی» حالا پس از دو تجربه شیرین و بسیار موفق در ایفای نقشهای زنانه حالا قرار است در یک فیلم سینمایی دیگر، نقش یک پیرزن را بازی کند. «خواب زده ها» عنوان تازهترین فیلم «فریدون جیرانی« است که اکبر عبدی هم در میان بازیگران آن حضور دارد و البته با یک نقش متفاوت.

این هنر پیشه صاحب پر رنگ ترین حضور یک بازیگر مرد در لباس زنانه در سینمای ایران بود.«اکبر عبدی» در فیلم پرحاشیه و خبرساز «آدم برفی» به کارگردانی داوود میرباقری، نقش جوانی به نام «عباس» را بازی می کرد که طی اتفاق هایی لباس زنانه پوشید و البته همین زنانه پوشی، حاشیه های فیلم را دوچندان کرد.

 

سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل، جایزه هیات داوران سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر برای بازی درخشان «اکبر عبدی» بود. او در فیلم «خوابم میاد» به کارگردانی «رضا عطاران» نقش مادر شخصیت اصلی فیلم را بازی می کرد. بازی درخشان اکبر عبدی در نقش مادرف این فیلم کمدی را به یکی از پرفروش ترین فیلم های سال تبدیل کرد. رضا عطاران با بازی گرفتن از اکبر عبدی در نقش مادر، توانست  هوشمندانه بسیاری از خط قرمزهای سینمای ایران را دور بزند  و البته بازی شیرین عبدی هم به جذاب تر شدن این ماجرا کمک فراوانی کرد.

حالا دوباره قرار است عبدی را در لباس زنانه ببینیم. او این بار در «خواب زده ها» نقش مادر و خاله «فرهاد اصلانی» را به صورت همزمان بازی کرده است. خواب زده ها داستان دختری با نام نازگل مشرقی دختر مجرد جنوب شهری را روایت می کند که به سبب مشکلات اقتصادی زندگی اش در حال فروپاشی است. آشنایی اتفاقی وی با فیروز نشاط کارخانه‌دار مجرد زندگی اش را دچار اتفاق های تازهی می کند.در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، ساره بیات، صابر ابر، شقایق فراهانی، ملیکا شریفی نیا، رویا میرعلمی، حسن تسعیری بازی می کنند و  اکبر عبدی  باز نقش یک حضور دارند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.