صادرات ۲۶ هزار دستگاهی سایپا

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

صادرات ۲۶ هزار دستگاهی سایپا

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت سایپا کاشان از صادرات حدود ۲۶ هزار دستگاه خودروی تیبا و سایپا ۱۱۱ به خارج از کشور تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز، محمدرضا شیخ عطار افزود: علاوه بر بازار مناسب محصولات سایپا در کشورهای آفریقایی و عربی، بازار جدیدی در کشور روسیه نیز برای خودروی تیبا هدف گذاری شده است.
وی افزود: انطباق با استانداردهای اجباری روسیه علاوه بر استانداردهای داخلی از نقاط قوت صادرات محصول تیبا این کشور است.
وی همچنین به صادرات سه هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو تیبا و سایپا ۱۱۱ به خارج از کشور در سال گذشته اشاره کرد و افزود: خودروهای یاد شده به کشورهای آذربایجان، عراق، مصر، کامرون ، آفریقای جنوبی و برخی از کشورهای عربی صادر شده است.
شیخ عطار با اشاره به استقبال سوریه و عراق از محصولات سایپا برای به کارگیری در شبکه حمل و نقل عمومی افزود: صادرات این شرکت در سال گذشته نسبت به سال ۹۱، بیش از ۳۶ درصد افزایش داشته است.
مدیرعامل سایپا کاشان تاکید کرد: ظرفیت تولید در شرکت سایپا کاشان سالانه به ۲۰۰ هزار دستگاه قابل افزایش است.
وی در خاتمه گفت: امسال برای تولید ۱۶۷ هزار دستگاه انواع محصولات سایپا برنامه ریزی شده که این رقم در مقایسه با تولید سه سال گذشته، بیش از۲۰ درصد افزایش تولید پیش بینی شده است.
شرکت سایپا کاشان با مساحت ۳۱۸ هکتار به عنوان یکی از وسیع ترین مجموعه های صنعت خودروسازی در کشور در سال ۱۳۸۷ با سرمایه ای افزون بر چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال راه اندازی شد.
محصولات سایپا کاشان هم اکنون تیبا و سایپا ۱۱۱ است.
به گزارش ایرنا، شرکت تولید خودرو سایپا کاشان در کیلومتر ۱۴ جاده کاشان- اردستان واقع است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.