صالح: فردا احساس و منطق را فراموش نکنیم

۲۷خردادماه،

مجید صالح در خصوص دیدار فردای تیم ملی مقابل کره جنوبی اظهار داشت: بدون شک بازی فردا بازی سختی است اما سرنوشت دست خودمان است.

به گزارش فارس ، وی افزود: به طور مثال صعود ما با بیش از یک امتیاز به صورت مستقیم کاملا ممکن است و شرایط به گونه‌ای است که همه چیز دست خودمان است و دیگر نباید منتظر نتیجه بازی ازبکستان باشیم و اگر بتوانیم سه امتیاز را بگیریم دیگر هیچ حرف و حدیثی باقی نمی‌ماند.

مربی تیم استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود عیار کی‌روش در اولسان مشخص خواهد شد گفت: در اینکه کی‌روش مربی بزرگی است شکی وجود ندارد و من خوشحال هستم که چنین مربی باتجربه‌ای را در راس هرم تیم ملی داریم. نمی‌توانم دقیقا این جمله را مثال بزنم که عیار او فردا مشخص می‌شود چون فوتبال دارای هزار اتفاق است.

صالح در خصوص اظهار‌نظرهای عجیب بازیکنان کره و صحبت‌های تند آنها علیه کی‌روش و دیگر بازیکنان تیم ملی و اینکه آیا این صحبت‌ها با برنامه صورت می‌گیرد یا خیر گفت: به نظر من هر حرفی انجام شود ما نباید کاری به این مسائل داشته باشیم و هر محرک بیرونی‌ای باید سبب صعود تیم ملی به جام جهانی شود. من قبول دارم که بازیکنان تیم ما احساسی می باشند و با این صحبت‌ها روحیه آنها تحریک می‌شود اما یادمان باشد که بحث احساسی و منطقی بودن را فراموش نکنیم و خدای ناکرده از یک سوی بام نیفتیم.

مربی استقلال در خصوص آخرین شرایط این تیم نیز گفت: دو جلسه از تمریناتمان را آغاز کردیم و خوشبختانه دیروز خبر رسید که آرش برهانی هم قراردادش را تمدید کرده و اگر دو سه بازیکن بزرگ دیگر به جمع ما اضافه شوند کارمان روی غلتک می‌افتد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کار بدنسازی‌تان دچار مشکل شده یا خیر قطعا دچار مشکل شدیم و تقریبا ۱۰ روز را از دست داده‌ایم و این مسئله جبران‌ناپذیر است. ما نمی‌توانیم کاری انجام دهیم اما امیدوار هستم با اضافه شدن ملی‌پوشان بازیکنان جدید و امیر قلعه‌نویی هرچه سریعتر به شرایط خوب برسیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.