صبا برای مدعی ماندن از سد فجر عبور می‌کند

رامین رضائیان در گفتگو با مهر، تصریح کرد: بازی بسیار مهمی در پیش است اما این دیدار برای فجر سپاسی شیراز حساس‌تر است، زیرا آنها باید در این دیدار خارج از خانه کنند اما تیم ما با آسودگی خاطر به میدان خواهد رفت.

وی با اشاره به شرایط صبای قم اظهار داشت: بعد از هفته چهارم و فرصت مناسبی که برای آماده سازی تیم به وجود آمد، فکر می کنم صبای قم این توان را دارد که مقابل فجر سپاسی شیراز به موفقیت و سه امتیاز بازی خانگی دست پیدا کند.

گلزن صبای قم در دیدارهای خانگی برابر پیکان و ملوان افزود: هدف ما این است که اقتدار خود را در این دیدار نشان دهیم و نماینده شایسته‌ای برای فوتبال قم در حضور تماشاگران خود باشیم، ما در دو بازی قبل در خانه خوب بوده ایم و می خواهیم باخت به ملوان را در خانه جبران کنیم.

وی ادامه داد: در دیدار هفته پنجم لیگ برتر در خانه خود برابر تیم جوان و جنگنده ای به میدان خواهیم رفت، هر چند که فجر سپاسی شیراز از نظر جایگاه در رده‌بندی لیگ برتر در حال حاضر هم امتیاز با ما تیم رده چهارم جدول لیگ محسوب می‌شود.

رضائیان با بیان اینکه صبا در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد و قطعا اقتدار خود را در خانه حفظ خواهد کرد، عنوان داشت: در خانه و مقابل هواداران خودی بازی می‌کنیم و قطعا بازیکنان صبای قم با تمام توان بازی خواهند کرد، ضمن اینکه از این هفته نیز به صدر جدول نگاه داریم.

وی اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، در بازی‌های خانگی برابر تیم‌های میهمان به موفقیت دست پیدا کنیم و بعد از اینکه پیکان را در خانه و ذوب آهن و پرسپولیس را در خارج از خانه بردیم، قطعا به فجر سپاسی شیراز اجازه کسب امتیاز از قم را نخواهیم داد.

مدافع تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد: این دیدار یکی از مهم‌ترین بازی‌های خانگی صبای قم است که در نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود و صبا برای کسب چهارمین برد این فصل تلاش خواهد کرد.

وی اضافه کرد: تماشاگران این دیدار بازی ویژه‌ای را تماشا خواهند کرد، ما هفته گذشته در خارج از خانه مزد تلاش وصف ناپذیر خود را گرفتیم و عملکرد بسیار خوبی برابر تیم پرسپولیس تهران داشتیم که قطعا اثرات مثبت خود را در بازی با فجر سپاسی شیراز نشان می‌دهد.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فجر سپاسی شیراز از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۲ جمعه بیست و هفتم مرداد ماه به میزبانی صبای قم در ورزشگاه یادگار امام این شهر برگزار خواهد شد و طی آن تیم‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.