صرفه‌جویی مصرف روغن صنعتی در IHDM

 صرفه‌جویی مصرف روغن صنعتی در IHDM

صرفه‌جویی مصرف روغن صنعتی در IHDM

ممتازنیوز: واحد نگهداری و تعمیرات شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا(IHDM) موفق شد هزینه و مصرف روغن های صنعتی را ۷۵ درصد کاهش دهد.

محمد ساحلی فر رئیس نگهداری و تعمیرات IHDM با اعلام این خبر افزود: با تعریف و اجرای اقدامات اصلاحی از تیرماه سال ۹۰، که برای کاهش مصرف و کنترل بهینه انواع روغن های صنعتی مورد استفاده در ماشین آلات صورت گرفت، موفق شدیم مصرف روغن در نیمه نخست امسال را نسبت به نیمه دوم سال ۸۹، به میزان ۷۵ درصد کاهش دهیم.
وی افزود: برنامه ریزی و کنترل مصرف روغن برای جلوگیری از خرید مازاد، نصب سیستم فیلتراسیون Offline در مسیرهای برگشت روغن و طراحی و ساخت یونیت روغن کاری و جایگزین کردن با یونیت-های مستهلک شده ماشین آلات ازجمله اقدامات موثر در کاهش مصرف روغن بود.
به گفته وی، نصب کاور و سینی برای جمع آوری روغن ها، طراحی و ساخت یونیت هیدرولیک مرکزی و جایگزین کردن با دو عدد یونیت هیدرولیک پرسهای ۴۰۰تن، تغییر نحوه روغن کاری جک های کانتربالانس، ساخت سیستم تصفیه روغن سیار و روغن ماشین آلات با برنامه ریزی دوره ای، بررسی و تصحیح زمان¬های روغن کاری و ….از دیگر اقدامات واحد نگهداری و تعمیرات شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا برای بهینه سازی مصرف روغن های صنعتی است.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.