صعود پرسپولیس با شکست الشباب امارات

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل الشباب امارات به جمع شانزده تیم برتر آسیا صعود کرد.

دیدار دو تیم پرسپولیس و الشباب امارات از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آل مکتوم دوبی و در حضور بیش از ۲هزار تماشاگر که بیشتر آنها ایرانی و حامی پرسپولیس بودند برگزار شد که پرسپولیس ۳ بریک مقابل الشباب امارات به برتری رسید.

عیسی محمد، در دقیقه ۶ برای الشباب گلزنی کرد و ایمون زاید در دقیقه ۴۳ و مهرداد پولادی در دقیقه ۵۴و حسین بادامکی در دقیقه ۹۰ گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند.

داور مسابقه به سامان آقازمانی و محمد نوری از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

با این پیروزی پرسپولیس ۱۱امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد. الهلال عربستان ۹ امتیازی با یک بازی کمتر دوم است.تیم الغرافه قطر هم با شش امتیاز در رده سوم است. در صورتی‌که دیدار الهلال عربستان و الغرافه امشب با نتیجه تساوی تمام شود پرسپولیس صدرنشین گروه خواهد شد ولی در صورت برتری الهلال عربستان، پرسپولیس به عنوان تیم دوم گروه صعود خواهد کرد.الشباب امارات با سه امتیاز در رده آخر جدول قرار گرفت.

پرسپولیس در صورت صدرنشینی قطعی در این گروه در تهران به مصاف حریف خود می‌ رود و در صورتیکه دوم شود باید در عربستان مقابل الاتحاد عربستان بازی کند.

پرسپولیس در صورت صدرنشینی مقابل بنی یاس امارات یا پاختاکور ازبکستان در تهران بازی خواهد کرد.

دیگر دیدار این گروه بین الهلال عربستان و الغرافه قطر از ساعتی دیگر در عربستان برگزار می‌شود.

*ترکیب پرسپولیس:

آسمیر آودوکیچ، شیث رضایی، علیرضا نورمحمدی، حمید علی‌عسگر، مهرداد پولادی( از دقیقه ۸۳ حسین بادامکی)، سامان آقازمانی( از دقیقه ۳۳ ابراهیم‌ شکوری)، محمد نوری، علی کریمی، جواد کاظمیان، غلامرضا رضایی( از دقیقه ۹۰ مهدی مهدوی‌کیا) و ایمون زاید

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۱۱۴ نفر   |   تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۶ اردیبهشت
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , پرسپولیس

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.