صفحه نمایش اکسپریا Z الترا سونی در برابر صفحه نمایش HTC One

ممتازنیوز:

اکسپریا Z الترا اولین فبلت شرکت سونی است که در ماه سپتامبر عرضه جهانی آن آغاز خواهد شد. این دستگاه دارای مشخصاتی است که می تواند علاقه هر کسی را جلب کند. یکی از ویژگی های مهم این فبلت صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Triluminos با رزولوشن ۱۰۸۰p آن است که در بین سایر ویژگی های این دستگاه خودنمایی می کند.

صفحه نمایش این محصول سونی علاوه بر اینکه دارای چگالی پیکسلی ۳۴۴ppi است، از تکنولوژی OptiContrast و X-Reality نیز بهره می برد که جانشینی برای Mobile BRAVIA است. اما سئوال اینجاست که این صفحه نمایش تا چه حد خوب می باشد؟

Sony Xperia Z Ultra display compared to the HTC One

وبسایت Secafe سعی کرده تا با مقایسه صفحه نمایش این فبلت با صفحه نمایش ۴.۷ اینچی Super LCD 3 فول اچ دی اسمارت فون HTC One به این سئوال پاسخ دهد.

همانطور که در تصویر بالا هم مشاهده می کنید صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Sony Xperia Z Ultra، رنگ ها را اشباع شده تر از صفحه نمایش HTC One نشان می دهد (رنگ ها را پر جنب و جوش تر ارائه می دهد). با توجه به وجود OptiContrast و X-Reality وضعیت کنتراست آن نیز فوق العاده است.

حتی با توجه به اینکه چگالی پیکسلی اکسپریا Z الترا کمتر از صفحه نمایش One می باشد اما در بخش وضوح هم به نظر نمی رسد که این صفحه نمایش مشکلی در برابر One داشته باشد. این طور که مشخص است صفحه نمایش اکسپریا Z الترا را می بایست بهترین صفحه نمایشی که تاکنون سونی برروی یک اسمارت فون قرار داده است نامید.

در ادامه تصاویر از مقایسه صفحه نمایش این دو دستگاه را مشاهده می کنید. قضاوت با شما، به نظرتان صفحه نمایش کدام دستگاه بهتر است؟ اکسپریا Z الترا یا اچ تی سی وان؟

gsmarena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.