صندلی سازان خودرو مشکل دارند

۱۳م آذر ،

صندلی سازان خودرو مشکل دارند

عصر خودرو : مدیرعامل یکی از شرکت های تولیدی صندلی خودرو که تولیدکننده انواع پلی اورتن در صندلی خودرو است از افت تولید به واسطه مشکلات متعدد به خصوص « تغییر نرخ ارز » در واحد تولیدی خود خبر داد.

به نقل از موج محمود علی پناه، با بیان این مطلب اظهار داشت: این شرکت با توجه به مشکلات متعدد از قبیل نبود ثبات نرخ ارز، معضلات متعدد بانک ها در گشایش اعتبار و … نتوانسته است محصولات خود را با ثبات تولید و عرضه کند.
وی افزود: این مشکلات تا حدی است که حتی در مقطعی این واحد را تا مرز تعطیلی پیش برده بود اما تاکنون توانستیم این واحد را تا حد امکان سرپا نگه داریم و با وجود روند نزولی ظرفیت تولید، فقط در حد بقاء به تولید ادامه دهیم.
علی پناه در خصوص مشکلات واردات مواد اولیه نیز تصریح کرد: طی سال جاری و سال قبل برای گشایش ال سی ها با مشکلات فراوانی همراه بودیم و این مشکلات سبب شده تا در حال حاضر تولید ما با یک سوم ظرفیت انجام شود و عملاً با ۱۰ درصد ظرفیت خط تولید کار کنیم.
وی ابراز نگرانی کرد که با ادامه این روند نمی توان آینده خوبی را برای خود تصور کنیم و از دولت و مسئولان خواست که با ثبات ارز بتوانند راهگشای مشکلات تولیدکننده این بخش از صنعت شوند و آنها نیز با امیدواری به تولید ادامه دهند.
یادآور می گردد که افت تولید در صنعت خودرو مساله ای است که کارشناسان مسائل متعددی از جمله مشکلات تولید قطعه سازان و عدم ثبات نرخ ارز را در این زمینه دخیل می دانند.

دوشنبه ۱۳ آذر   ۱۳:۲۷

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.