صورتحساب انرژی خانوارهای انگلیسی افزایش می‌یابد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

هزینه ساخت نیروگاه، تعویض شبکه‌های برق و ساخت نیروگاه‌های بادی در انگلیس سالانه ۶۴۰ پوند به صورتحساب خانوارها می‌افزاید.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی تلگراف، یک گروه حمایت از مصرف‌کنندگان در انگلیس در آستانه ارائه طرح بودجه در هفته آینده، در نامه‌ای خصوصی به وزارت دارایی این کشور اخطار داده است، کمک به شرکت‌های تولید برق برای جلوگیری از قطع برق مبلغی بالغ بر ۶۰۰ پوند در سال به صورتحساب انرژی خانوارهای انگلیسی ظرف شش سال آینده می‌افزاید.

طبق پیش بینی این گروه، شرکت‌های انرژی از این زمان تا سال ۲۰۲۰ باید ۱۱۸ میلیارد پوند صرف زیرساخت‌های تازه نمایند که شامل ساخت نیروگاه، تعویض شبکه‌های برق و ساخت نیروگاه‌های بادی خواهد بود که بخشی از برنامه افزایش تولید برق و کاهش انتشار یافتن آلاینده‌های کربنی است.

به گفته منتقدان، این هزینه به طور اجتناب‌ناپذیر بر مصرف‌کنندگان تحمیل خواهد شد و صورتحساب متوسط خانوارها حتی در صورت ثابت ماندن هزینه کلی فروشی گاز و برق، به تقریبا دو هزار پوند در سال بالغ خواهد شد.

لازم به ذکر است، روند فزاینده صورتحساب‌های انرژی به یک مسئله مهم برای احزاب سیاسی در مبارزات انتخاباتی‌شان تبدیل شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.