ضرورت تجاری سازی ابداعات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

۲۴ام بهمن ،

معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، بر ضرورت تجاری سازی و به تولید رساندن اختراعات و ابداعات مخترعان و نوآوران این سازمان تاکید کرد.

حبیبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: کارآموزان و مخترعان برگزیده سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در حوزه های مختلف از جمله مکانیک، خودرو، مکاترونیک، محیط زیست، رباتیک، هوافضا و … دارای بیش از ۳۰ اختراع می باشند.
وی افزود: در این راستا و با توجه به ظرفیت بالای نوآوری در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، ضرورت تجاری سازی و به تولید رساندن اختراعات و ابداعات مخترعان و نوآوران این سازمان بیش از پیش احساس می شود.
معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، همچنین به برگزاری پنجمین جشنواره و نمایشگاه نوآوری و شکوفایی فجر و اولین جشنواره بین المللی اختراعات اشاره و خاطرنشان کرد: تقویت فرهنگ کار تولید و مهارت آموزی، فراهم کردن بستر پیاده سازی الگوی آموزش، تولید، بازاریابی و فروش به همراه فراهم کردن بستر تجاری سازی اختراعات و نوآوری ها و فراهم کردن زمینه ارتباط مخترعان با شرکت های ملی و فراملی از اهداف مشارکت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در جشنواره های مذکور است./ز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.