طرح انتقال آب دریای خزر بزرگترین پروژه استان سمنان است

دستیار ویژه رییس جمهور:

ثمره هاشمی گفت: اجرای این پروژه مشکل کم آبی این استان را برطرف می کند و موجب رشد صنعت، کشاورزی و اشتغال در استان سمنان می‌شود.

به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، سیدمجتبی ثمره هاشمی در بازدید از غرفه استانداری سمنان در نمایشگاه بزرگ یکصدمین سفر رئیس جمهور در مشهد افزود: اجرای این پروژه مشکل کم آبی این استان را برطرف می کند و موجب رشد صنعت، کشاورزی و اشتغال در استان سمنان می شود.

وی مردم استان سمنان را مردمی متدین و در صحنه خواند و گفت: هرچقدر به این مردم خدمت کنیم کم است و مسوولان باید بیشترین خدمات را به این مردم ارائه کنند.

ثمره هاشمی با بیان اینکه احمدی نژاد فرزند استان سمنان است، این امر را بزرگترین ویژگی برای استان سمنان دانست و افزود: باید مردم و مسوولان استان از این شاخص و ویژگی نهایت استفاده را ببرند.

دستیار ویژه رئیس جمهور گفت: استان سمنان در سه سفر رئیس جمهور خدمات و فعالیت های بسیار خوبی داشته است و باید روند توسعه و عمران این استان با سرعت ادامه یابد.

ثمره هاشمی به مدت نیم ساعت از غرفه استان سمنان در نمایشگاه بزرگ دست آوردهای سفرهای استانی در مشهد دیدن کرد و با روند اجرایی پروژه ها و مصوبات سفرهای استانی آشنا شد.

“ایرج کارخایی” دبیر شورای اطلاع رسانی استانداری سمنان گفت: غرفه استان سمنان با وسعت ۱۰۰ مترمربع بین استان های اصفهان و فارس در نمایشگاه بین المللی مشهد واقع است و در آن دستاوردهای سفرهای استانی در قالب عکس، پوستر، نمودار و … در زمینه های اشتغال، مسکن مهر ، نیروگاهی و سایر زمینه ها ارائه شده است.

استان سمنان در سه سفر هیئت دولت بیش از ۷۵۰ پروژه و مصوبه داشته است که با حجم اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال اجرا و یا در حال اجراست.

مصوبات دور اول سفر بیش از ۹۷ درصد، دور دوم ۷۹ درصد و دور سوم بین ۳۵ تا ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این نمایشگاه تا اواخر هفته جاری برپا است.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.