طرح باز آمایش اجتماعی در دستور کار ناجا

جام جم آنلاین: جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: طرح باز آمایش اجتماعی در دستور کار ناجا قرار دارد.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، جانشین فرمانده نیروی انتظامی در خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۰۰ تن انواع مواد مخدر در کشور از قاچاقچیان کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۳ درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: خراسان جنوبی با کشف هفت تن مواد مخدر، هفت درصد از این کشفیات را به خود اختصاص داده است که این مهم ناشی از تلاش و هدف گذاری مناسب از سوی فرماندهان و مسوولان ذیربط است.

سردار احمدرضا رادان از عملکرد مناسب دستگاه های قضایی در برخورد مناسب با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر تقدیر کرد و افزود: بیشترین کشفیات نیروی انتظامی در مناطق شرق کشور از نوع سنتی بوده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی وضعیت مرزهای استان خراسان جنوبی را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و اظهارداشت: این مهم با استقرار مناسب پاسگاه ها، برجک های متعدد وجود موانع خوبی که در سال های اخیر در نوار مرزی استان شکل گرفته است حاصل شده که کنترل و تسلط نیروی انتظامی را در نوار مرزی بالا برده است.

وی افزود: یکی از اولویت های نیروی انتظامی، توجه به مرزهای دریایی در استان های هرمزگان و بوشهر، در بخش خشکی توجه به مرزهای سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی در شرق و توجه به مرز استان های آذربایجان غربی و کرمانشاه در غرب کشور است.

سردار رادان با بیان این که امنیت اجتماعی و اخلاقی یک بحث جدا نشدنی از مأموریت های ناجا است، گفت: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را بکار گرفته تا امنیت را در این زمینه افزایش دهد که خوشبختانه با همراهی خوب و مناسب مردم در این زمینه و حمایت های همه جانبه مسوولان، شاهد بهبود سیمای جامعه هستیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به برنامه های این نیرو در زمینه ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی، اظهارداشت: در زمینه امنیت اخلاقی سعی نیروی انتظامی بر به دست آوردن روش ها و مدل هایی است که به کمک آن بتواند بهتر از گذشته بحث امنیت اخلاقی را دنبال کند ولی در زمینه امنیت اجتماعی موضوع باز آمایش سرزمینی در دستور کار ناجا قرار دارد و امیدواریم که با اجرای برنامه باز آمایش انتظامی ، احساس امنیت را ارتقا بخشیم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.