نظارت بر امنیت مرزهای کشور درایام نوروز از طریق قرارگاه نوروزی مقداد

۱فروردین ۱۳،

معاون عملیات مرزبانی نیروی انتظامی گفت: با تشکیل قرارگاه مقداد در این معاونت، امنیت مرزهای کشور در ایام نوروز نظارت و فرماندهی می شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار”شرفی” از تشکیل قرارگاه نوروزی مقداد در فرماندهی مرزبانی ناجا خبر داد وگفت: این قرارگاه در راستای حفظ نظم و امنیت مرزهای کشور در ایام نوروز و نیز تشکیل قرارگاه نوروزی امام علی (ع) ناجا،  فرماندهی و نظارت بر امنیت مرزهای میهن اسلامیمان را به عهده دارد. 
سردار شرفی با بیان اینکه قرارگاه نوروزی مقداد پس از ابلاغ از سوی معاونت عملیات مرزبانی به استان های مرزی کشور با هدف کنترل و نظارت بر فعالیت قرارگاه های استان های ۱۶ گانه تشکیل شد، گفت: حفظ نظم و امنیت و نیز بکارگیری ویژه از نیروها در ایام نوروز برای کنترل مرزها، نظارت و پیگیری عملکرد قرارگاههای نوروزی در استانها و احصاء گزارشهای استانی و اعلام آن به قرارگاه مرکزی امام علی (ع) ناجا از وظایف قرارگاه مقداد به شمار می آید. 
معاون عملیات مرزبانی ناجا تصریح کرد: اعضای این قرارگاه متشکل از نمایندگان تمامی بخشهای ستادی مرزبانی ناجاست که مسئول دریافت گزارش های آماری ارسالی از استان ها، ابلاغ دستور العمل ها و نظارت بر فعالیت قرارگاه های نوروزی تابعه می باشند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.