طرح تحقیق و تفحص از عملکرد جاسبی هفته آتی در صحن‌علنی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه اکثریت اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات تحقیق و تفحص از عملکرد جاسبی را تایید کرده‌اند، گفت: تحقیق و تفحص از عملکرد جاسبی هفته آتی در صحن‌ علنی مطرح می‌شود.

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس در  گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران  با اشاره iبه طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در وقت مدیریت عبدالله جاسبی گفت: پس از اعلام کمیسیون آموزش مبنی بر بررسی طرح در صحن علنی مجلس، چندین هفته iبه عنوان یکی از دستورات کاری ثابت مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسات علنی اعلام می‌شد اما نهایتا فرصت و وقت لازم برای برای بررسی این مسئله iبه دلیل طرح‌های دوفوریتی و یا دستور کارهای مجلس مهیا نشد.
 
وی در ادامه فزود: iبه نظر می‌رسد در هفته‌ آینده که مجلس جلسه علنی خواهد داشت، فرصت طرح این موضوع ایجاد شود و اگر نمایندگان iبه کلیت این طرح رای بدهند زمینه عملیاتی پیدا خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش‌و‌تحقیقات تصریح نمود: نکاتی که باید در دستور کار تحقیق و تفحص قرار بگیرد مشخص شده، عملکردهای فرهنگی، عملکردهای عمرانی، عملکردهای آموزشی، هرم هیات علمی و همچنین شعبات خارج از کشور دانشگاه و بویژه موضوع دانشگاه آکسفورد که یکی از موضوعات مورد توجه نمایندگان امضاء‌کننده بود از سرفصل‌های عمده‌ای است که برای تحقیق و تفحص مطرح شد.

مقتدایی خاطرنشان کرد: در طول هفته‌های قبل شایعاتی مبنی بر اینکه مدیران فعلی و پیشی دانشگاه آزاد iبه دنبال عدم تایید موضوع تحقیق و تفحص از سوی نمایندگان می باشند مطرح شد اما در نهایت این مجلس شورای اسلامی است که ضرورت و عدم ضرورت تحقیق و تفحص را تعیین می‌کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.